کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نرم‌افزار بازطراحی شده اورنوت برای iOS عرضه شد

2 مهر 1399 ساعت 11:45

ایتنا – نرم‌افزار محبوب اورنوت (Evernote) که در چند سال اخیر اندکی با کاهش تعداد کاربران روبرو شده بود با تغییر ساختار ظاهری خود نسخه جدیدی برای سیستم عامل محبوب اپل ینی iOS را آماده نموده و به کاربران عرضه کرده است.


نرم‌افزار محبوب اورنوت (Evernote) که در چند سال اخیر اندکی با کاهش تعداد کاربران روبرو شده بود، با تغییر ساختار ظاهری خود نسخه جدیدی برای سیستم عامل محبوب اپل یعنی iOS را آماده نموده و به کاربران عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، شاید چند سال قبل نرم‌افزار اورنوت یکی از محبوب‌ترین نرم‌‌افزارهای موجود در بازار بود و بسیاری از افراد برای برداشت نوت‌های سریع بر روی تلفن همراه هوشمند تا دستگاه‌های دیگر خود به سراغ این دستگاه می‌رفتند، ولی به تدریج محبوبیت این نرم‌‌افزار کاهش پیدا کرد.
 
با این وجود شرکت سازنده این برنامه علاقه‌ای به عقب‌نشینی ندارد و مدیران آن تصمیم گرفته‌اند تا به سراغ تغییر دادن ساخار ظاهری این سیستم بروند و نرم‌افزار اورنوت را با یک پوسته ظاهری بسیار جدید با سلیقه جدید کاربران سازگار کنند.
 

 
این تغییرات قرار است تا نشان دهنده دیدگاه کاربران باشد و به همین دلیل نیز شرکت سازنده این برنامه از مدت‌ها پیش به سراغ بررسی نیازهای کاربران رفته و نسخه بتای این نرم‌افزار را در اختیار 150 هزار کاربر قرار داند.
 
به این ترتیب بازخوردهای این کاربران به صورت رسمی به معرض اجرا قرار گرفته و به سراغ بهینه‌سازی این نرم‌افزار در بالاترین سطح ممکن رفته است تا بتواند بخش بزرگی از کاربران از دست رفته خود را دوباره به استفاده از این نرم‌افزار مجاب کند.
 
البته این قابلیت تنها برای کاربران iOS در دسترس نخواهد بود و دیگر سیستم عامل محبوب شرکت اپل یعنی سیستم عامل مک نیز در آینده نه چندان دور میزبان نسخه بهینه‌سازی این سیستم عامل خواهد بود.
 
همچنین دیگر سیستم عامل محبوب همراه یعنی اندروید نیز تقریبا همزمان با سیستم عامل مک از این پوسته جدید گرافیکی بهره‌مند خواهد شد، ولی هنوز تاریخ عرضه این نرم‌افزار برای این دو سیستم عامل به صورت رسمی اعلام نشده است و به همین دلیل نیز باید منتظر اخبار تکمیلی در این زمینه باقی ماند.
 


کد مطلب: 62341

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62341/نرم-افزار-بازطراحی-شده-اورنوت-ios-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir