۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱

تلویزیون 163 اینچی ال‌جی به بازار می‌آید

ایتنا - شرکت ال‌جی یک تلویزیون جدید ۱۶۳ اینچی به بازار عرضه می‌کند که «مگنیت» (Magnit) نام گرفته و پنل میکرو ال.ای.دی دارد.
تلویزیون 163 اینچی ال‌جی به بازار می‌آید

شرکت ال.جی یک تلویزیون عظیم ۱۶۳ اینچی را به زودی در اروپا و آمریکا عرضه می‌کند. دستگاه مذکور مجهز به فناوری میکرو ال.ای.دی است و تصاویر واضح‌تر و شفاف‌تری را نشان می‌دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، «ال جی مگنیت» نخستین تلویزیون مجهز به پنل میکرو ال.ای.دی این شرکت  است که کیفیت تصویر آن خارق‌العاده است. دستگاه مذکور  به زودی در آمریکا، اروپا و چند بازار دیگر عرضه می‌شود. 

میکرو ال.ای.دی نسل جدیدی از نمایشگر است که شباهت زیادی به پنل‌های او.ال.ای دارد که در موبایل‌ها به کار می‌رود، البته پیکسل‌های آن بسیار کوچکتر است و به همین دلیل تصاویر واضح‌تر، رنگ بهتر و شفافیت بیشتر تصویر از زوایای مختلف را فراهم می‌کنند.

این شرکت کره‌ای اشاره کرده از «پوشش سیاه» در پنل‌های میکرو ال.ای.دی نیز استفاده کرده است. پوشش مذکور در مقابل گرد و غبار از پنل حفاظت می کند و همزمان انعکاس نور در نمایشگر را کاهش می دهد.

«ال جی مگنیت» مجهز به سیستم عامل LG Web OS است که از پردازشگر Alpha AI رونمایی می کند و کیفیت تصاویر نمایش داده شده را ارتقا می دهد.

البته با توجه به اندازه بزرگ تلویزیون، ال.جی آن را برای مشتریان عادی عرضه نمی کند و از آن برای مقاصد تجاری مانند هتل‌ها یا لابی شرکت‌های بزرگ استفاده می شود.
کد مطلب: 62287
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام