۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۷

اندروید 11 با قابلیت های ویژه آمد!

ایتنا - گوگل سرانجام نسخه جدید سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید ۱۱ را که می‌تواند بدون نیاز به نرم‌افزار اضافی تصاویر نمایشگر را ضبط کند، عرضه کرد.
اندروید 11 با قابلیت های ویژه آمد!

گوگل سرانجام نسخه جدید سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید ۱۱ را که می‌تواند بدون نیاز به نرم‌افزار اضافی تصاویر نمایشگر را ضبط کند، عرضه کرد.

به گزارش ایتنا از مهر،  نسخه فعلی سیستم عامل اندروید به طور آزمایشی در ماه ژوئن عرضه شده بود و قرار است از امروز به طور عمومی عرضه شود.

از جمله دیگر امکانات اندروید ۱۱ می‌توان به سازماندهی سریع اطلاعات و فایل برای دسترسی راحت تر به آنها با حفظ امنیت اشاره کرد. این سیستم عامل بهتر از اندروید ۱۰ از شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی می‌کند و یکی از قابلیت‌های جذاب آن حباب‌های پیام‌رسان برای کسب اطلاع راحت تر از دریافت پیام جدید است که قبلاً در پیام‌رسان فیس‌بوک موجود بود.

از این طریق با کلیک بر روی هر حباب پیام‌های قبلی به همراه قابلیت تایپ پیام جدید در دسترس قرار می‌گیرد و نیازی به باز کردن کل برنامه نیست.

در راستای افزایش امنیت اندروید ۱۱ از این پس می‌توانید به برنامه‌ها برای دسترسی موقت به دوربین، میکروفون، عکس‌ها، موقعیت مکانی و غیره دسترسی بدهید تا برنامه‌های مذکور نتوانند به طور دائم به این اطلاعات دسترسی یابند.

به روزرسانی اندروید ۱۱ فعلاً برای برخی گوشی‌های پیکسل، وان پلاس، شیوآمی، اوپو و ریل می در دسترس قرار گرفته است.
کد مطلب: 62263
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام