۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های امنیتی شگفت‌انگیز

ایتنا- شرکت پاین 64 که یک شرکت کوچک با ساختاری اجتماعی است قصد دارد یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های امنیتی شگفت‌انگیز روانه بازار کند.
یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های امنیتی شگفت‌انگیز
گوشی‌های هوشمندی که به طور معمول در بازارها به چشم می‌خورد دارای یک سری قابلیت‌های امنیتی مناسب و قابل قبول است ولی مشکلی که دارند این است که امنیت آن‌ها به وسیله نرم افزار تأمین می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند با قاطعیت بگوید که امکان نفوذ به داخل گوشی وجود ندارد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، برخی از کاربران واقعاً نسبت به امنیت گوشی هوشمند خود اعتماد و اطمینان کامل ندارند و فکر می‌کنند که هر لحظه ممکن است گوشی هوشمندی که در دست دارند در معرض حملات امنیتی قرار بگیرد و تمام اطلاعاتی که در گوشی هوشمند خود دارند در اختیار مهاجمان قرار بگیرد.
 
کسانی که تا این حد مشکوک هستند و روی امنیت گوشی هوشمند خود حساسیت دارند شرکت Pine64 که یک شرکت کوچک با ساختار اجتماعی است یک پیشنهاد جالب و جذاب برای آن‌ها دارد و این پیشنهاد چیزی جز PinePhone یا پاین‌فون نیست.
 

جذابیت پاین‌فون به این خاطر است که قابلیت‌های شگفت‌‎انگیز فیزیکی دارد و این قابلیت‌های فیزیکی به کاربر کمک می‌کند که بخش‌هایی از گوشی هوشمند را غیرفعال کند. مودم، وای‌فای، بلوتوث، میکروفون، دوربین و هدفون‌ها از جمله بخش‌هایی از گوشی هستند که می‌توان آن‌ها را به صورت فیزیکی غیرفعال کرد.
 
مهم‌ترین خصوصیت این قابلیت‌های فیزیکی این است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مطمئن باشید که دیگر چیزی شما را تهدید نمی‌کند. گفتنی است که سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید نیست بلکه لینوکس است. ممکن است این گوشی مطابق با تمام خواسته‌های شما نباشد ولی اگر به امنیت بیش از هر چیز دیگر اهمیت می‌دهید، پاین‌فون یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.
 
می‌توانید از این گوشی به عنوان گوشی دوم خود استفاده کنید و فقط برای ذخیره کردن اطلاعات حساس و ضروری از آن استفاده کنید. شرکت پاین64 از سال 2015 تاکنون دارد چنین گوشی‌هایی را به بازار عرضه می‌کند و این موضوع نشان می‌دهد که تقاضای کافی برای این گوشی‌ها در بازار وجود دارد.
کد مطلب: 62253
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام