۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰

ساعت هوشمند مقاوم آنر با عمر باتری 25 روزه به بازار عرضه می‌شود

ایتنا- ساعت هوشمند مقاوم آنر GS Pro باقابلیت‌هایی نظیر ردیابی مسیر پیموده شده و میزان اکسیژن خون به همراه عمر باتری 25 روزه به بازار عرضه خواهد شد.
ساعت هوشمند مقاوم آنر با عمر باتری 25 روزه به بازار عرضه می‌شود
ساعت هوشمند مقاوم آنر GS Pro باقابلیت‌هایی نظیر ردیابی مسیر پیموده شده و میزان اکسیژن خون به همراه عمر باتری 25 روزه به بازار عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، ساعت هوشمند جدید کمپانی آنر به نام GS Pro با صفحه‌نمایش 1.39 اینچی AMOLED ، لبه‌های استیل ضدزنگ و بدنه پلی کربنات به بازار عرضه می‌شود. بدنه این محصول به‌صورت کاملا مقاوم اما بسیار حجیم ساخته شده است. این کمپانی اعلام کرده است که این ساعت هوشمند از 14 تست نظامی مربوط به آسیب‌های آب، ضربه و دما به سلامت عبور کرده است.
 
یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت GS Pro عمر باتری آن است. این ساعت هوشمند قادر است در حالت نرمال 25 روز و در حالت روشن بودن جی‌پی‌اس تا 48 ساعت دوام بیاورد. عمر این باتری با هر بار شارژ در صورت روشن بودن حالت ورزش خارج خانه به 100 ساعت می‌رسد و تنها در 2 ساعت به‌صورت کامل شارژ می‌شود.
 
این ساعت هوشمند باحالت‌های مختلفی عرضه می‌شود که هرکدام برای انواع مختلف ورزش‌های خارج از خانه طراحی‌شده‌اند. ازجمله این ورزش‌ها می‌توان به پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوه‌نوردی، دویدن و ورزش‌های برفی اشاره کرد. آنر همچنین اظهار کرده است که این ساعت هوشمند مسیرهایی که در آن قدم زده‌اید را به خاطر می‌سپارد تا از آن طریق بتوانید مسیر بازگشت خود را پیداکرده و گم نشوید.

 

ساعت هوشمند GS Pro دارای ردیاب ضربان قلب 24 ساعت و هفت روز هفته‌ای است. علاوه بر این ساعت هوشمند یادشده دارای ردیاب خواب، استرس و مربی‌گری زنده در حین ورزش کردن است. حافظه در نظر گرفته شده برای این دستگاه می‌تواند به ضبط 500 موسیقی بپردازد.
 
علاوه بر این به‌روزرسانی آب‌وهوای خودکار و توانایی استفاده از این ساعت به‌عنوان کنترل از راه دور دوربین ساعت‌های هوشمند به ارزش آن افزوده است.
 
ساعت هوشمند آنر GS Pro در سه رنگ سیاه، سفید و آبی ساخته شده است. این دستگاه از تاریخ 7 سپتامبر به قیمت 250 یورو در بازار اروپا عرضه می‌شود.
کد مطلب: 62244
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام