۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

امکان شرکت در سیستم ردیاب کرونای اپل بدون نیاز به نرم‌افزار

ایتنا- شرکت اپل سرانجام برنامه ویژه مشترک خود با گوگل را به فاز جدیدی وارد کرده و برنامه‌ریزی خاصی برای ارائه این برنامه بدون نیاز به نرم‌افزار بر روی دستگاه‌های میزبان در نظر گرفته است.
امکان شرکت در سیستم ردیاب کرونای اپل بدون نیاز به نرم‌افزار
شرکت اپل سرانجام برنامه ویژه مشترک خود با گوگل را به فاز جدیدی وارد کرده و برنامه‌ریزی خاصی برای ارائه این برنامه بدون نیاز به نرم‌‌افزار بر روی دستگاه‌های میزبان در نظر گرفته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اپل و گوگل به‌تازگی از جدیدترین فرم سیستم های ردیاب کرونای خود به نام Exposure Notifications Express رونمایی کردند.
 
در این سیستم کاربران ios نیازی به نصب نرم‌افزار جدید ندارند و می‌توانند به راحتی را با روشن کردند این قابلیت در بخش تنظیماتشان اعلان‌های مرتبط با قرارگیری در معرض ویروس کرونا را دریافت کنند.
 
 
 
این سیستم به منظور حفظ حریم خصوصی کاربران از تشخیص دهندگان بلوتوثی رندوم استفاده کرده و از این طریق به کاربران در رابطه با قرارگیری در معرض ویروس کرونا هشدار می‌دهند. نکته اصلی در اینجاست که مقامات رسمی سلامت که در این برنامه اپل مشارکت دارند اطلاعات خود را در Ios عرضه می‌کنند و از طرف دیگر کاربران اعلاناتی که از اطلاعات انها حاصل می‌شود را روی دستگاه خود مشاهده می‌کنند.
 
علاوه بر این ان دسته از کاربران اندرویدی که در ایالت‌های مشارکت کننده در این برنامه زندگی می‌کنند می‌توانند نرم‌افزار ویژه‌ای که در ارتباط این برنامه برای اندروید عرضه شده است دانلود کنند. این نرم‌افزار در اواخر ماه میلادی جاری روی اندروید 6.0 و بالاتر عرضه می‌شود.
 
کد مطلب: 62239
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام