کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه نرم‌افزار پخش زنده انویدیا برای استریم کننده‌ها

29 شهريور 1399 ساعت 11:40

ایتنا- کمپانی انویدیا به تازگی نرم‌افزار ضبط ویدیو جدیدی را برای استریم کنندگان انلاین عرضه کرده است که خروجی بسیار حرفه‌ای را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.


کمپانی انویدیا به تازگی نرم‌افزار ضبط ویدیو جدیدی را برای استریم کنندگان آنلاین عرضه کرده است که خروجی بسیار حرفه‌ای را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، نرم‌افزار تازه‌ای که شرکت انویدیا برای فعالان در زمینه استریم انلاین عرضه کرده است، بقدری حرفه‌ای و کارآست  که استفاده از آن می‌تواند حرفه‌ای بودن واقعی در تهیه ویدیو‌ها را به مخاطبان ویدیوهای استریم کننده‌ها القا کند.
 
مطابق جزئیات منتشره، نرم‌افزار پخش زنده جدید این کمپانی، ابزاری با بهره‌مندی از هوش مصنوعی و ساده سازی شده است که قابلیت‌هایی مانند حذف سر و صدای اطراف(نویز)، افکت‌های پس زمینه مجازی و فریم‌گذاری خودکار را به کاربران عرضه کند.
گفته شده که این نرم‌افزار نهایتا در ماه سپتامبر عرضه می‌شود و روی تمامی پردازنده‌های گرافیکی RTX قابل اجرا خواهد بود.
 

 
 
نحوه عملکرد این نرم‌افزار بدین ترتیب است که از طریق قابلیت فریم گذاری خودکار از هوش مصنوعی برای دنبال کردن خودکار چهره شما استفاده می‌کند، و زمینه اطراف را بر اساس موقعیت قرارگیری صورتتان تنظیم می‌کند.
همچنین شما با استفاده از قابلیت افکت‌های پس زمینه موجد در این نرم‌افزار، می‌توانید از میان تصاویر ویدیوهای پیشنهادی، پس زمینه مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و آن را اعمال نمایید.
 
علاوه بر این قابلیت‌ها، شما همچنین با استفاده از قابلیت حذف سر و صدای اطراف می‌توانید اطمینان حاصل کنید که صداهای اضافه محیط خانه یا محل کارتان حذف شده و در ویدیوها پخش نخواهد شد، و بدین ترتیب، تمامی تمرکز روی صدای شما خواهد بود.
لازم به ذکر است که انویدیا این نرم‌افزار جدید را در رخداد مجازی RTX 3000 GPU رونمایی کرد.
 


کد مطلب: 62237

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62237/عرضه-نرم-افزار-پخش-زنده-انویدیا-استریم-کننده-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir