۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰

عرضه نرم‌افزار قرار گیری در معرض ویروس کرونا به همراه iOS 13.7

ایتنا- اپل تصمیم گرفته است که با عرضه سیستم عامل iOS 13.7 فریم ورک ویژه ای را برای هشدار به کاربران در رابطه با قرار گیری در معرض ویروس کرونا تعبیه کنند.
عرضه نرم‌افزار قرار گیری در معرض ویروس کرونا به همراه   iOS 13.7
اپل تصمیم گرفته است که با عرضه سیستم عامل iOS 13.7 فریم ورک ویژه ای را برای هشدار به کاربران در رابطه با قرار گیری در معرض ویروس کرونا تعبیه کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اپل به تازگی اخرین و جدید ترین نسخه iOS 13 را به کاربران عرضه کرده است. در میان به روز رسانی های متفاوتی که برای iOS 13.7 ارائه شده است می توان به API اعلان قرارگیری در معرض ویروس کرونا اشاره کرد.
 
 فریم ورک Exposure Notifications Express به شما کمک می کند تا در شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا با مقامات رسمی همکاری کرده و بتوانید به دیگران در رابطه با وجود فردی مبتلا به این ویروس در نزدیکی شان هشدار بدهید.
 
زمانی که سیستم عامل ایفون خود را به 13.7 ارتقا می دهید، بخش جدیدی را در منوی تنظیمات خود مشاهده خواهید کرد از طریق ان می توانید این اعلان را روشن کنید. زمانی که این قابلیت را فعال می کنید، اگر نرم افزاری مرتبط برای دانلود در منطقه تان وجود داشته باشد به شما پیشنهاد خواهد شد.
 
 
 
 در این میان در مکان هایی که مقامات سلامت محلی تصمیم به استفاده از این فریم ورک جدید اپل گرفته اند می توان اعلانات قرار گیری در معرض ویروس کرونا را بدون دانلود نرم افزاری جداگانه روی iOS 13.7 دریافت کنید. با این حال مشارکت در این فریم ورک انتخابی است و هیچ اجباری برای دریافت این اعلانات وجود ندارد.
 
ماریلند، نوادا، ویرجینیا و واشتگتن دی سی در امریکا اولین مناطقی هستند که از این فریم ورک استفاده خواهند کرد. این مناطق به صورت کامل با نرم افزارهای موجود یکپارچه هستند و به این ترتیب مقامات انها نیازی به ساخت و توسعه نرم افزاری جداگانه برای هشدار افراد در رابطه با قرارگیری از معرض ویروس کرونا ندارند.
 
در این به روز رسانی علاوه بر فریم ورک یاد شده می توان به افزوده شدن استیکر های مموجی جدید و به اشتراک گذاری فولدرهای درایو ایکلاود از طریق نرم افزار Files اشاره کرد. علاوه بر این بخشی از مشکلان و نقص های موجود در نسخه قبلی در این نسخه برطرف شده اند.
 
کد مطلب: 62236
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام