کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماشین پرنده ژاپنی به پرواز درآمد

سايت خبری ايتنا , 9 مهر 1399 ساعت 15:10

ایتنا- یک خودروی پرنده ژاپنی با یک خلبان از زمین بلند می‌شود. این موضوع یکی از رویاهای همیشگی انسان بوده است که به زودی محقق خواهد شد و افراد با ماشین‌های پرنده رفت و آمد خواهند کرد.


تاکنون کارتون‌ها و فیلم‌های سینمایی زیادی تماشا کرده‌ایم که در آن ماشین پرنده وجود دارد. این موضوع نشان می‌دهد که انسان از قدیم تمایل داشته است که یک ماشین پرنده داشته باشند. ظاهراً ژاپنی‌ها این احساس را به خوبی درک کرده‌اند و تمایل دارند که زودتر از دیگران این رویا را به واقعیت تبدیل کنند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، ظاهراً اسکای درایو ژاپن حرکت جدیدی را شروع کرده و اخیراً یک ماشین پرنده را با یک خلبان انسانی آزمایش کرده است. این ماشین پرنده به تازگی از زمین بلند شده و آزمایش اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
 
توموهیرو فوکوزاوا که تیم اسکای درایو را در زمینه این ماشین پرنده مدیریت و راهبری می‌کند، امیدوار است که این اتومبیل پرنده تا سال 2023 به یک محصول واقعی تبدیل شود. البته این محدوده زمانی کمی خوش‌بینانه است و ممکن است به این زودی‌ها چنین هدف مهمی محقق نشود.

 


فوکوزاوا می‌گوید که این ماشین پرنده باید قبل از عرضه به بازار و قرار گرفتن در اختیار کاربران از نظر ایمنی به حد قابل قبولی برسد تا سرنشین‌های آن ابه هیچ عنوان نگران جان خودشان نباشند و بدانند که وسیله‌ای سوار آن شده‌اند، یک دستگاه عالی و ایمن است و با آسودگی خاطر می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
ماشین پرنده‌ای که اخیراً توسط یک خلبان آزمایش شد، بین 5 تا 10 دقیقه می‌تواند در هوا پرواز کند که زمان قابل ملاحظه و قابل توجهی نیست ولی در نوع خودش شاهکار است. ممکن است در آینده شاهد ماشین‌های پرنده‌ای باشیم که می‌توانند مدت زمان بیشتری در هوا پرواز کنند. البته قیمت و هزینه هم خیلی اهمیت دارد. اگر یک ماشین پرنده گران باشد مطمئن باشید که افراد زیادی زیر بار آن نخواهند رفت.
 


کد مطلب: 62233

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62233/ماشین-پرنده-ژاپنی-پرواز-درآمد

ايتنا
  https://www.itna.ir