۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۴

برای خرید گوشی به چه نکاتی توجه کنیم

فروشگاه اینترنتی 19کالا به شما اطمینان می‌دهد بدون اینکه تحت تأثیر آوازه یک برند و یا تبلیغات قرار بگیرید، با در نظر گرفتن موارد مذکور فرآیند خرید گوشی و انتخاب بهترین گوشی میان رده و یا پرچمدار بسیار راحت‌تر شده و می‌توانید مدل مورد نظر خود را راحت‌تر انتخاب کنید. در نتیجه رضایت بیشتری از خرید خود خواهید داشت.
برای خرید گوشی به چه نکاتی توجه کنیم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



این روزها تنوع در مدل‌ها، امکانات متعدد و مجذوب کننده آنها و از طرفی نیز قیمت‌های نجومی؛ همه و همه از جمله عواملی هستند که پروسه خرید گوشی و انتخاب یک مدل مناسب را با چالش روبه‌رو کرده‌اند. این امر طبیعی است؛ زیرا همه با اطلاعات و مشخصات فنی گوشی‌ها آشنایی ندارند.
شما در هنگام خرید با چه چالش‌هایی روبه‌رو بوده‌اید؟ آیا شک و تردید و دودلی شما در رابطه با قیمت‌های مختلف بوده و یا بین دو مدل با مشخصات و امکانات متغیر تردید دارید؟ بدون شک همه ما در هنگام خرید انتخاب بهترین گوشی میان رده و یا حتی پرچمدار با چنین چالش‌هایی رو‌به‌رو شده‌ایم؛ اما چه راهبردی را می‌بایست در پیش گرفت تا بتوان بهترین انتخاب را داشت. 19کالا در اینجا به این چالش‌ها اشاره کرده و راه حل‌هایی برای آن خواهد داشت.

اولین نکته‌ای که هر کسی می‌بایست قبل از خرید بهترین گوشی میان رده و پرچمدار در نظر بگیرد اولویت او است. چرا که یک گوشی به منزله رایانه جیبی شماست و می‌بایست اطیمنان داشته باشید که با آن می‌توانید بسیاری از کارها را انجام دهید و تنها با استفاده از آن با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنید. برای مثال از آنجایی که یک گوشی میان‌رده همه امکانات را در حد کمال ندارد شما به عنوان یک خریدار در زمان خرید از قیمت موبایل می‌بایست اولویت خود را مشخص کنید. تعیین کنید که چه ویژگی در آن مدل برای شما در اولویت قرار دارد، برای مثال برخی از کاربران و یا اکثر غریب به اتفاق آنها دوربین گوشی موبایل را در اولویت قرار می‌دهند، در حالی که برای برخی دیگر در هنگام خرید یک میان‌ رده خوب ممکن است باتری و یا نمایشگر مهم باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای مثال برای ارسال پیام‌های واتس‌آپ و یا انتشار چند پست در شبکه‌های اجتماعی، نیازی نیست که بیش از 200 دلار هزینه کنید؛ اما در مقابل یک گیمر باید این نکته را در نظر داشته باشد که برای کسب تجربه روان و لذت‌بخش بازی بهتر است که گوشی‌هایی با قیمت‌های بالاتر از 400 دلار را در نظر بگیرد؛ اما اگر بهترین دستگاه در زمان خرید بهترین قیمت گوشی میان ‌رده و یا پرچمدار از نظر شما مدلیست که طراحی و عملکرد خوبی دارد می‌بایست گزینه‌های گران‌تر را مد‌نظر قرار دهد.
 
شاید گوشی‌های پرچمدار همه یا اکثر مشخصات را در حد کمال داشته باشند؛ اما این امر در مورد میان‌رده‌ها صدق نمی‌‌کند. گرچه این روزها میان‌رده‌ها هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. به دین جهت به این موضوع اشاره کردیم که بدانید نمی‌توان از میان‌رده‌ها انتظار یک گوشی پرچمدار بازار را داشت.
برای مثال شرکت‌های سازنده همیشه یک یا چند خصوصیت از یک میان‌‌رده را برجسته‌تر کرده و سعی می‌کنند که بقیه موارد را از امکانات ضعیف‌تری استفاده کنند تا قیمت تمام شده محصول پایین آید. پس از یک میان‌‌رده انتظار یک پرچم‌دار را نمی‌توان داشت.
 

قیمت:
برخی معتقداند که می‌بایست بسته به انتظاری که از گوشی دارید قیمت مورد نظر خود را مشخص کنید؛ اما ما در 19 کالا معتقدیم که خصوصاً زمانی که قصد خرید گوشی میان‌رده را دارید، می‌بایست قبل از خرید بر اساس اولویت خود محدوده قیمت مورد نظر خود را مشخص کنید. با این کار شما آپشن‌های گیج کننده سر راه خود را محدود کرده، از‌این‌رو فرآیند انتخاب راحت‌تر است.
 
دوربین:
برای خرید و انتخاب بهترین گوشی میان‌رده یا پرچمدار علاوه بر اندازه مگاپیکسل می‌بایست به موارد دیگری مثل اندازه دیافراگم، تعداد لنزها، نوع سنسور مورد استفاده (برای مثال اگر گوشی‌های موبایل با لنز 48 و 64 مگاپیکسلی را در نظر بگیرید گوشی‌هایی که لنز‌های 48 و 64 مگاپیکسلی سونی را به خدمت گرفته‌اند عمکلرد بهتری نسبت لنز‌های سامسونگ دارند) و ... را در نظر بگیرد.
19کالا به شما توصیه می‌کند اگر آزادی عمل دوربین موبایل برای شما حرف اول را می‌زند بیشتر به سراغ گوشی‌هایی بروید که اولاً لنزهای بهتری داشته ثانیاً باتری بزرگتری دارند.
 
سخت افزار:
بارها این جمله را شنیده‌ایم که چرا یک گوشی از برند خاصی هنگ می‌کند؟ و یا کاربرانی که دائم از سرعت پایین گوشی خود و یا هنگ کردن آن شکایت دارند. این نکته را دقیقاً قبل از خرید و برای انتخاب بهترین میان رده و پرچمدار در نظر بگیرید که چه انتظاری از یک گوشی دارید؟
 
باتری:
در مورد باتری نیز علاوه بر اینکه ظرفیت و نوع باتری در اولویت قرار دارد، نسخه فست شارژ آن را نیز می‌بایست در خرید گوشی میان‌رده در نظر داشت. از آنجایی که باتری بر عملکرد‌های متعددی تاثیرگذار است؛ 19 کالا توصیه می‌کند که در هنگام خرید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید..
 
نمایشگر:
اگر شما هم مثل اکثر افراد در طول روز ساعت‌ها به نمایشگر گوشی خود خیره می‌شوید، در زمان خرید گوشی می‌بایست اطمینان حاصل کنید که روشنایی آن به اندازه کافی بوده و در محیط‌های بیرونی با مشکلی مواجه نشوید. تراکم پیکسل، نوع پنل استفاده شده، کیفیت تصویر و ... همه و همه از جمله عواملی هستند که می‌بایست در هنگام انتخاب گزینه بهتر مدنظر قرار داد..
 
نتیجه گیری:
فروشگاه اینترنتی 19کالا به شما اطمینان می‌دهد بدون اینکه تحت تأثیر آوازه یک برند و یا تبلیغات قرار بگیرید، با در نظر گرفتن موارد مذکور فرآیند خرید گوشی و انتخاب بهترین گوشی میان رده و یا پرچمدار بسیار راحت‌تر شده و می‌توانید مدل مورد نظر خود را راحت‌تر انتخاب کنید. در نتیجه رضایت بیشتری از خرید خود خواهید داشت.
 
 
کد مطلب: 62226
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام