۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

از جشنواره تابستانی پارس‌پک بیشتر بدانید!

شرکت دانش‌بنیان پارس‌پک، با تکیه بر فناوری ابری تلاش نموده تا نیازهای متفاوت انواع کسب‌وکارها، از یک استارت‌آپ کوچک تا سازمانی بزرگ را پشتیبانی کند.
از جشنواره تابستانی پارس‌پک بیشتر بدانید!
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



پارس‌پک اولین شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات رایانش ابری در ایران، جشنواره‌ی تابستانی خود را آغاز کرد. این جشنواره از 25 مرداد شروع شده و تا 25 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

شرکت دانش‌بنیان پارس‌پک، با تکیه بر فناوری ابری تلاش نموده تا نیازهای متفاوت انواع کسب‌وکارها، از یک استارت‌آپ کوچک تا سازمانی بزرگ را پشتیبانی کند.
این شرکت خدمات گوناگونی نظیر: ابر سرور، هاست ابری، CDN، SSL و ثبت دامنه را با کیفیتی معادل با کلاس جهانی ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با سرویس‌های پارس‌پک، می‌توانید از سایت Parspack.com بازدید کنید.

 

سرویس بخر، جایزه ببر!
در جشنواره‌ی تابستانی پارس‌پک علاوه بر لذت استفاده از سرویس با کیفیت، لذت برنده شدن هم تجربه کنید. شما می‌توانید از 25 مرداد الی 25 شهریور، با خرید سرور، هاست و سایر خدمات پارس‌پک در این یک ماه امتیاز کسب کنید و برنده‌ی هدایای متنوع این جشنواره شوید. همین حالا با کلیک بر روی این  لینک  وارد جشنواره شوید.
هدایای جشنواره!
هرچه امتیاز شما در جشنواره‌ی تابستانی پارس‌پک بیشتر باشد، شانس شما در قرعه‌کشی اهدای جوایز زیر، بیشتر می‌شود:

    - نفر اول: ۱۰ میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات پارس‌پک یا یک عدد کنسول بازی PS4
    - نفر دوم: ۵ میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات پارس‌پک یا یک عدد ساعت هوشمند Galaxy Watch
    - نفر سوم: ۳ میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات پارس‌پک یا یک عدد هدفون بی‌سیم Galaxy Buds

همچنین علاوه بر هدایای اصلی، به بیشترین امتیاز کسب شده در این جشنواره، بدون قرعه‌کشی یک عدد دستبند هوشمند Mi Band 4 اهدا می‌شود. در پایان هم، به ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه‌، ۲۰ اعتبار ۲۰۰ هزار تومانی سفارش هاست تقدیم می‌شود. با کلیک بر روی این لینک می‌توانید درباره‌ی این جوایز، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فرصت را از دست ندهید!
اگر این روزها به فکر خرید هاست، دامنه و یا سرور هستید می‌توانید در کنار دریافت خدمات با کیفیت از پارس‌پک، برنده‌ی خوش‌شانس این جشنواره‌ی تابستانی هم شوید. فراموش نکنید برای شرکت در جشنواره‌ی تابستانی پارس‌پک، تنها یک ماه فرصت دارید! برای آشنایی بیشتر با جزئیات این جشنواره، روی این لینک کلیک کنید.
 
 
کد مطلب: 62212
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام