۰
plusresetminus
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۱۰

چگونه امنیت سایبری در صنعت طراحی وب موبایل تأثیر می‌گذارد

ایتنا - متأسفانه، جرایم سایبری از آنچه فکر می کنید شایع‌تر است. طبق گزارش سالانه جرم و جنایت توسط گالوپ در سال 2018، از هر 4 آمریکایی یک نفر در فضای مجازی در زندگی خود رنج می‌برد.
چگونه امنیت سایبری در صنعت طراحی وب موبایل تأثیر می‌گذارد

بیشتر ما وقت زیادی را برای گشت و گذار در اینترنت برای کار، مطالعه یا صرفاً استراحت پس از یک روز طولانی می‌گذرانیم. از سال 2019 ، حدود 52.6 درصد از ترافیک وب‌سایت‌های جهانی متعلق به تلفن‌های هوشمند بود.
 
به گزارش ایتنا از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، در حالی که پیمایش تمام اطلاعات تلفن همراه شما بسیار راحت است، ممکن است به همان اندازه ناامن باشد. متأسفانه، جرایم سایبری از آنچه فکر می کنید شایع‌تر است. طبق گزارش سالانه جرم و جنایت توسط گالوپ در سال 2018، از هر 4 آمریکایی یک نفر در فضای مجازی در زندگی خود رنج می‌برد.

خواه آن را دوست دارید یا نه، هر زمان که به شبکه جهانی وب مراجعه می‌کنید، اثری از خود برجای می‌گذارید. این ممکن است کوکی‌هایی باشد که سایت ذخیره می‌کند‌، یا اطلاعات شخصی که فرم‌ها و نظرسنجی ها را وارد می‌کنید.

اگر اقدامات امنیتی در طی مراحل طراحی وب‌سایت انجام نشود، ممکن است داده‌های ذخیره شده در وب سایت ها در معرض خطر باشد. این وب‌سایت را در برابر هکرهایی که می‌توانند به راحتی اطلاعات شخصی کاربران را برای سود خود هک کنند، آسیب پذیر می‌کند. علاوه بر این، یک وب‌سایت ناایمن ممکن است بدافزارها را پخش کرده و اسپم ارسال کند.

آیا راهی وجود دارد که امنیت سایبری سختگیرانه در طراحی وب تلفن همراه ادغام شود؟
شما می‌توانید از طریق وب‌سایت در تلفن خود فعالیت کنید بدون اینکه محتوای برای آن ایجاد کنید. با این حال، بسیاری از کار به این اطمینان می‌رسد که طراحی وب سایت راحتی، راحتی و تجربه عالی کاربر را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، با توجه به تعداد زیاد تهدیدهای سایبری که در اطراف آن وجود دارد، باید طراحی وب سایت از محافظت و عملکرد استفاده کند.

برای طراحی وب سایت تلفن همراه که با اقدامات سختگیرانه امنیت سایبر ادغام شده است ، همکاری تنگاتنگی بین تیم توسعه وب و تیم طراحی وب ضروری است. اگر قرار است امنیت سایبری در طراحی وب سایت یکپارچه شود ، هر دو تیم قبلی که گفته شد باید با هم همکاری کنند تا یک تجربه کاربر ایمن و یک فرد شخصی ارائه دهند.

 


چگونه طراحی وب می‌تواند امنیت سایبری را شامل شود؟
مراحل مختلفی باید وارد روند ادغام یک طراحی وب سایت ایمن شود. این شامل:

اقدامات پیشگیرانه
علاوه بر داشتن راه‌هایی برای رفع نقض داده‌ها، توسعه دهندگان وب و طراحان باید از نقض اطلاعات جلوگیری کنند. وب‌سایت نیاز به داشتن یک سیاست حفظ حریم خصوصی و همچنین امنیت در سطوح اولیه توسعه و طراحی دارد. هنگامی که این روش برای اطمینان از اطلاعات کاربر هنگام بازدید از وب سایت پیشگیرانه باشد ، صاحبان وب سایت ممکن است در آینده از تهدیدات امنیتی جلوگیری کنند.

امنیت در ذخیره و حذف اطلاعات
پس از طراحی و توسعه وب، باید امنیت در مکان‌هایی که وب‌سایت اطلاعات کاربر را ذخیره و حذف می کند، فراهم شود. یک سازنده وب سایت باید اطمینان حاصل کند که تمام داده‌هایی که از کاربران خود جمع می‌کنند محافظت و ایمن است.

شفافیت در مجموعه داده‌ها
شفافیت یک جنبه اساسی در جمع آوری داده ها است. کاربران حق دارند بدانند كه چرا يك وب سايت اطلاعات خود را جمع مي كند ، چه كاري با آن اطلاعات انجام مي دهد ، و چگونه جمع آوري اطلاعات بر تجربه آنها در سايت تأثير مي گذارد.

علاوه بر این ، سازندگان وب سایت باید معیارهای حفظ حریم خصوصی داده‌ها را در وب‌سایت برقرار کنند. امروزه کاربران کاملاً آگاه شده‌اند و معمولاً به یک وب‌سایتی اعتماد می‌کنند که به وضوح استانداردهای خود را به شما اطلاع می‌دهد و در عملکرد آن‌ها شفاف است. در غیر این صورت ، مردم سریعاً از اقدامات سایه بان بیرون می‌روند. یک طراحی وب مطمئن و قابل اعتماد پس از آن باید حاوی اعلامیه‌های کاربر در وب‌سایت خود باشد.


نگرانی‌های حریم خصوصی
صاحبان وب‌سایت باید اطمینان حاصل کنند که آن‌ها فقط داده‌های لازم را جمع می‌کنند. علاوه بر این ، نیازی به ذخیره، استفاده یا افشای اطلاعات کاربران بدون رضایت آن‌ها نیست. صاحبان وب‌سایت همچنین مسئولیت بزرگی برای محافظت از داده های کاربران خود دارند بدون اینکه نگران حریم خصوصی داده های خود هنگام بازدید از سایت باشند.

تجربه کاربر محور
طراحان وب سایت باید توجه زیادی را برای ایجاد محور کاربر وب سایت انجام دهند. این امر به کاربران وب سایت اجازه می‌دهد تا به راحتی از طریق وب سایت حرکت کنند و هرچه را که می خواستند با سهولت پیدا کنند. علاوه بر این ، آن‌ها باید در صورت تمایل می توانند اطلاعات خود را ارائه داده و آن را از وب سایت حذف کنند.
با یک شریک امنیتی کار کنید

 


با همکاری با یک شریک امنیتی‌، می‌توانید یک مهر امنیتی در سایت خود داشته باشید. این به کاربران شما نشان می‌دهد که وب سایت شما بی‌خطر است. این کمک می کند تا با کاربران خود اعتماد و ارتباط برقرار کنید.
حتی اگر یک مهر اعتماد یک نشانگر اعتماد باشد، کافی نیست. ذکر اطلاعات تماس شغلی در مورد اعتماد نیز مفید است. در حالت ایده آل ، وب سایت ایمن ، آدرس ایمیل ، آدرس فیزیکی و اطلاعات تماس کسب و کار یا سازمان را ذکر می‌کند.
علاوه بر این، اگر آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی قرار دارند، باید پیوندی به دسته‌های رسانه‌های اجتماعی خود نیز ارائه دهند. اینها لزوماً از سایت محافظت نمی‌کنند، اما به کاربران اطلاع دهید که در صورت نیاز به کمک می‌توانند به کسی دسترسی پیدا کنند.

یک کلمه نهایی
امنیت سایبر هنگام پیمایش از طریق اینترنت روی تلفن شما یک جنبه اساسی دارد. این روزها طراحی وب موبایل به گونه‌ای ایجاد می‌شود که امنیت سایبری را ارتقا می‌بخشد. برای یک وب سایت ایمن و محافظت شده ، هم طراحان وب و هم توسعه دهندگان باید با هم همکاری کنند تا تعادل بین حفاظت از داده و کاربرپسندی برقرار شود.

طراحان و توسعه دهندگان اقدامات پیشگیرانه را برای امنیت اتخاذ می‌کنند، امنیت را به کاربران ارائه می‌دهند زیرا داده‌های خود را وارد و حذف می‌کنند، شفافیت در جمع آوری داده‌ها را فراهم می‌کنند، در صورت ذخیره یا به اشتراک گذاری داده‌ها، رضایت کاربر را می‌پذیرند، تجربه کاربر محور را ارائه می‌دهند و با امنیت کار می‌کنند . اگر نیازی به امنیت و ایمن بودن وب سایت‌های تلفن همراه نباشد، همه این اقدامات ممکن نبود.
کد مطلب: 62202
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام