۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۲

کانسیلر و کانتور چه تاثیری در زیبایی چهره دارند؟

شما می‌توانید در کنار استفاده از لوازم آرایشی دیگر، از کانسیلر و کانتور استفاده نموده و شاهد تفاوت چشمگیری در جذابیت چهره باشید.
کانسیلر و کانتور چه تاثیری در زیبایی چهره دارند؟

---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کانسیلر و کانتور از جدیدترین و جذاب‌ترین محصولات آرایشی بوده که در افزایش جذابیت چهره و حرفه‌ای تر شدن آرایش نقش اساسی دارند؛ اما متاسفانه اکثر افراد با آن‌ها آشنایی چندانی ندارند. شما می‌توانید در کنار استفاده از لوازم آرایشی دیگر، از کانسیلر و کانتور استفاده نموده و شاهد تفاوت چشمگیری در جذابیت چهره باشید. کانسیلر تیرگی، نقص‌ها و لک‌های پوستی را می‌پوشاند و از مهم‌ترین کاربردهای کانسیلر می‌توان به پوشاندن سیاهی زیر چشم اشاره کرد که زیرساز پوست صورت را برای آرایش حرفه‌ای آماده می‌کند.
انواع کانسیلر را می‌توان به کانسیلرهای مایع، پالتی، استیکی و مدادی تقسیم کرد که همگی کاربرد مشابه دارند اما هرکدام با توجه به تمایل و نیاز مصرف کننده تولید و عرضه شده‌اند. همچنین انواع کانسیلر را از نظر رنگ می توان به دو دسته ساده و رنگی تقسیم بندی کرد. کانسیلرهای رنگی شامل رنگ های بنفش، نارنجی، سبز، زرد و صورتی می شوند که هرکدام به نوعی برای اصلاح بخش هایی از صورت مناسب هستند. بطور مثال کانسیلر سبز برای پوست های داری جوش، جای جوش و قرمزی مناسب بوده؛ چراکه قرمزی های صورت را محو می کند.
 اما کانتورینگ یا کانتور کردن صورت به معنی زاویه‌دهی و برجسته کردن بخش‌هایی از صورت بوده که می توان با استفاده از کانتور فرم دلخواه را به صورت داده و صورت را زیباتر جلوه داد. با استفاده از تکنیک کانتور کردن می توانیم فرم دلخواه را به صورت مان بدهیم یعنی مثلا اطراف خط بینی را کانتور نموده تا بینی کوچک‌تر و قلمی‌تر به نظر برسد.
 
تفاوت کانسیلر و کانتور
یکی از مهم‌ترین تفاوت کانسیلر و کانتور در انتخاب درجه روشنی و تیرگی آن‌ها نسبت به پوست شماست. معمولاً کانسیلر باید دو یا سه درجه روشن‌تر از پوست باشد؛ اما کانتور باید دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ پوست باشد تا قسمت هایی از چهره را برجسته تر نشان دهد. یکی دیگر از تفاوت های کانسیلر و کانتور می توان به میزان پوشش دهی آنها اشاره کرد. همانطور که می دانید کانسیلر نقص های صورت را پوشش می دهد، به همین دلیل باید پوشش دهی و پیگمنت بالایی داشته باشد؛ اما برای کانتور صورت چنین نیست.
 
کانتور صورت
امروزه از روش های بسیاری برای زاویه دادن به صورت استفاده می شود که یکی از بهترین و بی خطرترین تکنیک ها استفاده از لوازم آرایشی می باشد. شما به راحتی می توانید با استفاده از کانتور صورت فرم دلخواه را به صورت بدهید. اما توجه داشته باشید که روش کانتورینگ برای انواع صورت متفاوت است. مثلا نحوه کانتور صورت برای صورت گرد، کشیده و بیضی متفاوت است؛ اما به طور کلی بالای پیشانی و زیر گونه ها را کانتور می کنند.
 
کانتور بینی
همانطور که می دانید بینی خوش فرم و زیبا تاثیر به سزایی در زیبایی چهره دارد و امروزه عمل زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد. اما انجام عمل زیبایی بینی علاوه بر هزینه های بالا ممکن است خطراتی برای سلامتی شما هم به همراه داشته باشد. پس شما می توانید تنها با استفاده از روش کانتور بینی، بینی خوش فرم، قلمی و زیبایی داشته باشید. در تکنیک کانتور بینی می توان با استفاده از قلمو و هایلایتر سه درجه تیره تر از پوست، دو طرف بینی خط ایجاد کنید، بعد با استفاده از هایلایتر در مرکز بینی خط پهنی بکشید و در نهایت طوری خطوط را با هم ترکیب کنید تا محو شوند و اثری از خطوط روی بینی باقی نماند.
 
 
پالت کانتور لب میبلین Maybelline
یکی از کاربردهای کانتورینگ، برجسته کردن لب بوده که در این روش با کشیدن خطی تیره خارج از خط لب باعث می شود لب برجسته تر به نظر برسد. پالت کانتور لب میبلین Maybelline دارای ۷ رنگ کانتور و رژلب زیبا بوده که ماندگاری بسیار بالایی دارد. پالت کانتور لب میبلین لب ها را نرم می کند و خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

کانسیلر آنتی ایج میبلین Maybelline
کانسیلر آنتی ایج میبلین Maybelline ساخت کشور آمریکا بوده که در چهار رنگ بندی تولید و عرضه شده است. کانسیلر آنتی ایج میبلین سیاهی، گودی و خطوط زیر چشم را رفع می کند. همچنین به عنوان یکی دیگر از مزایای کانسیلر آنتی ایج Maybelline می توان به بافت سبک آن اشاره کرد که به راحتی جذب پوست می شود و روی پوست احساس سنگینی نمی کنید.

پالت کانسیلر اصلاح رنگ مستر کمو میبلین Maybelline
پالت کانسیلر اصلاح رنگ مستر کمو میبلین Maybelline  مجموع ۶ رنگ بندی متفاوت و زیبا کانسیلر بوده که هر کدام به نوعی اصلاح کننده عیوب صورت هستند. پالت کانسیلر میبلین ساخت کشور آمریکا بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. همچنین از دیگر مشخصات پالت کانسیلر اصلاح رنگ میبلین می توان به این مورد اشاره کرد که برای انواع پوست مناسب بوده و معمولا حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند.
 

پالت کانسیلر لورال پاریس مدل Infaillible
پالت کانسیلر لورال پاریس مدل Infaillible ساخت کشور فرانسه بوده و دارای ۵ رنگ بندی متفاوت و زیبا در یک بسته بندی شیک و زیبا می باشد که هر کدام به نوعی اصلاح کننده عیوب پوستی هستند. برای مثال از رنگ سبز موجود در پالت کانسیلرLoreal  می توان برای پوشاندن قرمزی، لک و جای جوش های باقیمانده روی صورت استفاده کرد.
 
 
کد مطلب: 62200
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام