کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه دومین خودروی برقی پورشه تا 2021 به تعویق افتاد

سايت خبری ايتنا , 17 شهريور 1399 ساعت 18:00

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کمپانی پورشه عرضه دومین خودروی برقی خود را از اواخر 2020 به اوایل سال 2021 به تعویق انداخت


 گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کمپانی پورشه عرضه دومین خودروی برقی خود را از اواخر 2020 به اوایل سال 2021 به تعویق انداخت
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، به نظر می‌رسد که عرضه دومین خودروی برقی کمپانی پورشه به تأخیر خورده است. اولیور بلوم به‌عنوان مدیر پورشه در این رابطه به بلومبرگ اعلام کرده است که عرضه دومین خودروی برقی این کمپانی از اواخر 2020 به اوایل 2021 به تعویق افتاده است.
 
بااین‌حال بر اساس ادعاهای مقامات پورشه، این تصمیم به دلیل بازار راکد خودروهای برقی در پی شیوع کرونا اتخاذ نشده است. بااین‌حال این کمپانی پنجره عرضه خود را بهینه‌سازی کرده است و ازآنجایی‌که نسخه فعلی این خودرو یعنی تایکان فعلی فروش خوبی داشته است پس عجله‌ای برای عرضه نسخه دوم آن وجود ندارد.
 

 
 
این خودرو که با نام کراس توریسمو عرضه می‌شود درواقع رقیبی اصلی برای خودروهایی در دسته‌بندی خودروهای کراس اور ها نظیر تسلا مدل اکس است. طراحی کشیده این خودرو موجب می‌شود که بدون کاهش عملکرد خودرو بتوان فضای بیشتری را در فضای عقبی آن در اختیار داشت. زمانی که پورشه از طراحی مفهومی کراس توریسمو رونمایی کرد، مدعی شد که این خودرو می‌تواند زیر 3.5 ثانیه به سرعت 62 مایل بر ساعت برسد.
 
کمپانی پورشه در پی آن است که شرایط این روزها را به نفع خود تغییر داده و از طریق خودروی تایکان و احیای بازار چین بتواند در دوران شیوع ویروس کرونا سود مناسبی به دست بیاورد. این کمپانی مجبور شده است که به این منظور هزینه‌ها را کاهش بدهد اما به هر صورت عرضه مدل‌های جدید را لغو نکرده است.
 
همچنین همان‌طور که معلوم است، خودروی کراس توریسمو در دگرگونی پورشه نقش اساسی ایفا کرده است. این کمپانی انتظار دارد که 40 درصد از خودروهایش تا سال 2025 به صورت الکتریکی عرضه شود و این امر بدون وجود خودروهای جدید و نیز خریداران واقعی امکان‌پذیر نخواهد بود.
 


کد مطلب: 62173

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62173/عرضه-دومین-خودروی-برقی-پورشه-2021-تعویق-افتاد

ايتنا
  https://www.itna.ir