۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

توییت اعلام درگذشت چادویک بوزمن پرلایک‌ترین توییت تاریخ شد

ایتنا- آمار عرضه شده از سوی توییتر حاکی از آن است که خبر فوت یک بازیگر هالیوودی به نام چادویک بوزمن رکورد پر لایک ترین توییت تاریخ را شکست.
توییت اعلام درگذشت چادویک بوزمن پرلایک‌ترین توییت تاریخ شد

آمار عرضه شده از سوی توییتر حاکی از آن است که خبر فوت یک بازیگر هالیوودی به نام چادویک بوزمن رکورد پر لایک ترین توییت تاریخ را شکست.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، توییتر رکورد جدیدی را برای بیشترین لایکی که برای یک توییت ارسال شده است به ثبت رساند. این شبکه اجتماعی تائید کرد که آخرین پست صفحه چادویک بوزمن که مربوط به خبر فوت این بازیگر هالیوودی توسط خانواده‌اش بود عنوان پر لایک ترین توییت را از آن خود کرده است.
 
خبر فوت این بازیگر جوان و مشهور هالیوود با 7.7 میلیون لایک تا بعدازظهر 29 اوت به‌عنوان پر لایک ترین توییت تاریخ شناسایی شده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که تعداد لایک‌های این توییت رفته رفته افت کرده است و خبر ذکر شده در این توییت کهنه شده است.
 
 

بوزمن پس از چهار سال مبارزه با سرطان روده سرانجام در تاریخ 28 اوت در سن 43 سالگی بر اثر این بیماری درگذشت. خبر فوت او در توییتر موجب شد تا بسیاری از سلبریتی‌ها و گروه‌های معروف مرتبط با آکادمی‌های بازیگری همدردی خود را با لایک و ری‌توییت کردن این توییت به خانواده او اظهار کنند.
 
البته به‌طور قاطع می‌توان گفت که توییتر هیچ‌گاه راضی به شکسته شدن رکورد لایک های روی یک پست از طریق انتشار خبر فوت یک فرد نبود. پیش‌ازاین رکورد مربوطه متعلق به پست‌های شادتری از باراک اوباما و سایر سلبریتی ها بود.
 
 بااین‌حال وقوع چنین رکوردهایی نشان‌دهنده آن است که توییتر با وجود فشارهایی از جانب شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام، تیک‌تاک و سایر غول‌های فناوری همچنان به رشد روزافزون خود ادامه می‌دهد.
کد مطلب: 62172
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام