کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیت خواندن تابلوهای محدودیت سرعت در خودروهای آینده تسلا

سايت خبری ايتنا , 14 شهريور 1399 ساعت 18:00

ایتنا- کمپانی تسلا با عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای خودروهای برقی خود موجب می‌شود که خواندن تابلوهای محدودیت و اعمال آن‌ها در حین رانندگی آسان‌تر شود.


کمپانی تسلا با عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای خودروهای برقی خود موجب می‌شود که خواندن تابلوهای محدودیت و اعمال آن‌ها در حین رانندگی آسان‌تر شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، خودروهای تسلا هم‌اکنون در شناسایی و خواندن تابلوهای راهنمایی و رانندگی قدرتمند‌تر شده‌اند. گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که این خودروساز در به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید خود به سیستم اوتوپایلت این امکان را می‌دهد که با استفاده از دوربین‌های خودرو بتواند تابلوهای محدودیت سرعت را تشخیص بدهد.
 
به‌این‌ترتیب خودروهای برقی تسلا ازاین‌پس بهتر از گذشته می‌توانند به محدودیت‌های سرعت جاده‌ای در نظر گرفته شده پایبند باشند و اطلاعات آن‌ها در این رابطه تنها به داده‌های سیستم جی‌پی‌اس محدود نباشد. به‌این‌ترتیب خطر جریمه شدن رانندگان به دلیل اشتباه خودرویشان به حداقل می‌رسد.
 

 
 
علاوه بر این خواندن چراغ‌های راهنمایی  و رانندگی در چهارراه برای خودروی برقی تسلا آسان‌تر خواهد بود. در این به‌روزرسانی زمانی که چراغ سبز می‌شود اعلانی برای کاربر به صدا درمی‌آید.
 
البته لازم به ذکر است که در این هنگام اگر خودرویی جلوی شما باشد آن هشدار تا زمانی که خودروی یادشده به حرکت در نیامده صدا نخواهد داد.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از تسلا خبر از آن می‌دهند که عرصه این قابلیت‌های جدید که در قالب یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه می‌شود چند هفته به‌ طول می‌انجامد. بااین‌حال عرضه به‌روزرسانی‌هایی ازاین‌دست موجب بهبود تجربه کاربر از سیستم اوتوپایلت می‌شود و تسلا نیز اندکی به رؤیاهای خود درباره عرضه یک خودروی خودران تمام‌عیار نزدیک می‌شود.


کد مطلب: 62171

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62171/قابلیت-خواندن-تابلوهای-محدودیت-سرعت-خودروهای-آینده-تسلا

ايتنا
  https://www.itna.ir