۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰

گوشی وینگ با نمایشگر دوم چرخنده، ایده جدید دیگری از ال‌جی

ایتنا - انگیزه داشتن یا نداشتن توسعه‌دهندگان برای ساخت اپ‌های منطبق با این گوشی ارتباطی تنگاتنگ با این خواهد داشت که آیا حجم فروشش ارزش کار مضاعف را داشته باشد یا نه.
گوشی وینگ با نمایشگر دوم چرخنده، ایده جدید دیگری از ال‌جی
اگرچه به نظر می‌رسد ال.جی در فروش گوشی‌هایش با مشکل مواجه شد است، ولی مسلما در ریسک کردن برای ساخت گوشیهای خیلی جذاب به خود تردید راه نمی‌دهد. از «گوشی موزی» منحنی LG G Flex تا LG G5 که قابلیت استفاده از ماژول‌های مختلف را داشت تا نسل اخیر کیسهای دو نمایشگره، این شرکت قطعا گوشی‌های جالب توجهی در سال‌های اخیر ساخته است. به نظر می‌رسد که الجی باری دیگر با گوشی نسبتا عجیب و غریبی با نام LG Wing وارد عرصه شده و تصاویر درز کرده اخیر نمایی از یک گوشی غیرمعمول پیش چشم می‌گذارند که واقعا می‌تواند جذاب و، مهم‌تر از آن، مقرون به صرفه باشد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از اسلش‌گیر، وجود یک نمایشگر دوم که از زیر نمایشگر اصلی بیرون بیاید و بچرخد کنجکاوی ذهن را بر انگیزد. این بدین خاطر است که درک اینکه چه کاری می‌توانید با یک نمایشگر ثانویه که تنها نیمی به سایز گوشی شما اضافه می‌کند سخت باشد. خوشبختانه ویدئوهایی وجود دارند که به درک دقیقتر آن کمک می‌کنند.
 
نخستین ویدئوی درز کرده اختصاصی، توسط کانال یوتیوبی Android Authority، نشان داده است که LG Wing چگونه امکان اجرای همزمان دو اپ را فراهم می‌آورد، چیزی که احتمالا کاربرد اصلی مورد نظر برای طراحی آن است. با این حال، یک کلیپ ویدئویی جدید همچنین نشان می‌دهد که نمایشگر دوم این گوشی چگونه می‌تواند به عنوان بسطی از همان اپ، برای نمایش نقشه‌ها یا حتی آمارها در یک بازی، استفاده شود.   
 
 
 
البته طبیعتا این در صورتی امکانپذیر خواهد بود که آن اپ یا بازی از چنان تنظیمات و اپ‌های اندرویدی هم پشتیبانی کند. در رابطه با کیس‌های Dual Screen ال‌جی، لازم خواهد بود تا توسعه‌دهندگان اپ گام‌های مضاعفی را برای افزودن پشتیبانی از استفاده از یک نمایشگر ثانویه بردارند. و انگیزه داشتن یا نداشتن توسعه‌دهندگان ارتباطی تنگاتنگ با این خواهد داشت که آیا حجم فروش یک دستگاه منحصر به فرد مشخص ارزش آن مقدار کار مضاعف را داشته باشد یا نه.
 
وبسایت xda-developers گزارش کرده است که قیمت LG Wing در آمریکا در حدود هزار دلار خواهد بود. با این حال، می‌توان حدس زد که با چنین قیمتی طبیعتا مشخصات این گوشی پایینتر از حد ممتاز خواهد بود، حداقل اگر قیمت 600 دلاری LG Velvet را در نظر بگیریم.

با این وجود، وبسایت Heraldcorp گزارش کرده است که LG Wing یکی از گران‌ترین گوشی‌های این شرکت می‌شود، به طوری که قیمت آن 1.9 میلیون وون (حدود 1600 دلار) خواهد بود، که در اینصورت ممکن است در فروش با مشکلاتی مواجه شود.
 
 
کد مطلب: 62159
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام