۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

گلکسی زد فولد 2 گران‌تر از مدل قبلیش خواهد بود، ولی نه خیلی زیاد

ایتنا - با اینکه این قطعا خبر خوبی می‌تواند باشد، ولی قاعدتا برخی تغییرات باعث ارزان‌تر شدن قیمت آن شده‌اند. تعداد دوربین‌های آن یکی کاهش یافته است، و حافظه داخلی آن هم فقط 256 گیگبایت تعیین شده است.
گلکسی زد فولد 2 کمی گران‌تر از مدل قدیمی‌تر خواهد بود!
سامسونگ در دومین سری از مجموعه سه بخشی رونمایی‌های امسال خود با عنوان Galaxy Unfold 2020 اطلاعات مختلفی را درباره گلکسی زد فولد 2 منتشر کرد، به جز یک مورد: قیمت آن.
  
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، با توجه به آپگریدهایی که گلکسی زد فولد 2 دریافت می‌کند عموما انتظار می‌رود که گران‌تر از مدل قبلیش (که با قیمت 2000 دلار عرضه شده است) باشد. با توجه بزرگتر شدن به نمایشگر کاور (ثانویه)، بالاتر رفتن کیفیت نمایشگر انعطاف‌پذیر، و، البته، آپگرید شدن مشخصات آن می‌توان پیش‌بینی کرد که با یک گوشی تاشو مواجه شویم که باری دیگر برای بیشتر مصرف‌کنندگان قابل دسترسی نباشد. به همین خاطر قطعا شنیدن این که قیمت آنها خیلی هم افزایش نیافته است می‌تواند خرسندکننده باشد.
 
وب‌سایت Winfuture اطلاعاتی به دست آورده که نشان می‌دهد گلکسی زد فولد 2 با قیمت 2000 یورویی عرضه خواهد شد. با اینکه این رقم بالایی محسوب می‌شود ولی با این وجود صد دلار کمتر از آن چیزیست که در ابتدا برای آن اعلام شده بود. نشانه صحت این ادعا کاهش قیمت این دستگاه در وبسایت سامسونگ بریتانیا (UK) از 1900 پوند به 1800 پوند است.

 

با اینکه این قطعا خبر خوبی می‌تواند باشد، ولی قاعدتا برخی تغییرات باعث ارزانتر شدن قیمت آن شده‌اند. تعداد دوربین‌های آن یکی کاهش یافته است، و حافظه داخلی آن هم فقط 256 گیگبایت تعیین شده است. برای دانستن اینکه آیا چیزهای دیگری هم از آن کم شده یا نه باید تا 1 سپتامبر صبر کرد.
 
با این حال با توجه به اینکه قابلیت‌های جدیدی به Galaxy Z Fold 2 افزوده می‌شود، کاهش امکانات فوق اهمیت زیادی نخواهند داشت. قیمت این دستگاه قطعا خیلی بالاتر از 1400 دلار برای مایکروسافت سرفیس دئو، که از زاویه‌ای متفاوت و با ایده بهره‌وری متفاوتی با آن رقابت می‌کند، است. ولی این را هم باید در نظر داشت که سامسونگ سال گذشته تجربه نرم‌افزاری خود را به کاربران اثبات نموده است، در حالی که مایکروسافت هنوز باید به بازار ثابت کند که تجربه دستگاه دو نمایشگره آن ارزش همین مبلغ را هم دارد یا نه.  
 
 
کد مطلب: 62144
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام