۰
plusresetminus
جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰

کاهش قیمت لنز گوشی‌های هوشمند رده‌بالا در سه‌ماهه سوم 2020

ایتنا- تخمین‌ها خبر از آن دارند که شیوع ویروس کرونا و درگیری دولت آمریکا با هواوی موجب کاهش جهانی عرضه همراه‌های هوشمند رده‌بالا و در نتیجه افت قیمت ماژول‌های دوربین به‌کاررفته در این دستگاه‌ها می‌شود.
کاهش قیمت لنز گوشی‌های هوشمند رده‌بالا در سه‌ماهه سوم 2020
تخمین‌ها خبر از آن دارند که شیوع ویروس کرونا و درگیری دولت آمریکا با هواوی موجب کاهش جهانی عرضه همراه‌های هوشمند رده‌بالا و در نتیجه افت قیمت ماژول‌های دوربین به‌کاررفته در این دستگاه‌ها می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  digitimes، پیش‌بینی‌های متخصصان حاکی از آن است که به دلیل کاهش تقاضا برای همراه‌های هوشمند رده‌بالا و نیز افزایش رقابت میان تأمین‌کنندگان انتظار می‌رود که قیمت تمام‌شده برای ماژول لنزهای بسیار قوی‌ای دستگاه‌ها در سه‌ماهه سوم 2020 کاهش پیدا کند.
 
از دلایل کاهش تقاضای خرید همراه‌های هوشمند رده‌بالا می‌توان به بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیز دشمنی شدید دولت آمریکا به هواوی که امروزه سومین فروشنده همراه‌های هوشمند رده‌بالا در سراسر جهان است اشاره کرد. این تحلیل گران عنوان کرده‌اند که عرضه جهانی پرچم‌دارهای هواوی در سال جاری به‌احتمال بسیار زیاد کاهش پیدا خواهد کرد.
 
 
 
 
برای مثال انتظار می‌رود که قیمت در نظر گرفته شده برای لنز دوربین فوکوس خودکار 48 مگاپیکسلی 6P )6 تکه لنز پلاستیکی) که در همراه‌های هوشمند رده‌بالا به کار می‌رود از 10.5 دلار در سه ماه دوم سال 2020 به 9.5 دلار در سه‌ماهه سوم سال برسد.
 
همچنین این تحلیل گران بیان کرده‌اند که قیمت در نظر گرفته شده برای ماژول‌های لنز فوکوس خودکار 2 مگاپیکسلی 3P مورد استفاده در همراه‌های هوشمند ارزان‌قیمت در سه‌ماهه دوم در بازه 1.2 دلار ثابت مانده است و در سه‌ماهه سوم سال میلادی جاری نیز تغییری نخواهد کرد.
 
اگرچه انتظار می‌رود که فروش همراه‌های هوشمند در نیمه اول 2020 به 10 الی 15 درصد کاهش پیدا کرد اما تخمین‌ها خبر از آن دارد که نفوذ ماژول‌های چند لنزی در همراه‌های هوشمند در نیمه اول 2020 افزایش پیدا کرد و عرضه جهانی ماژول‌های لنز مورد استفاده در همراه‌های هوشمند در نیمه اول سال 2020 به میزان 17 درصد افزایش داشته است.
کد مطلب: 62133
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام