کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساخت همراه هوشمندی بسیار قوی و مقاوم برای استفاده در ارتش

سايت خبری ايتنا , 9 شهريور 1399 ساعت 1:00

ایتنا- سامسونگ از طراحی نسخه نظامی همراه هوشمند گلکسی اس 20 با قابلیت‌هایی نظیر رمزگذاری اضافی و امکان برقراری ارتباط با سیستم‌های پهپادی رونمایی کرد.


سامسونگ از طراحی نسخه نظامی همراه هوشمند گلکسی اس 20 با قابلیت‌هایی نظیر رمزگذاری اضافی و امکان برقراری ارتباط با سیستم‌های پهپادی رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  businessinsider، سامسونگ به‌تازگی طراحی نسخه ارتشی همراه هوشمند گلکسی اس 20 را رونمایی کرد. این همراه هوشمند که Galaxy S20 Tactical Edition نام دارد برای استفاده در عملیات وزارت دفاع و دولت فدرال مورد استفاده قرار گرفته خواهد شد.
 
گفته‌ها حاکی از آن است که هر جنبه از این همراه هوشمند در نهایت عملی بودن ساخته شده است و از برخی از قابلیت‌های آن می‌توان به رمزگذاری اضافی، یکپارچگی با پهپادها و ارتباط خارج از شبکه اشاره کرد.
 


البته به صورت بدیهی لازم به یادآوری است که تمامی این قابلیت‌ها موجب می‌شود که نیروهای ارتش بتوانند به‌راحتی از این همراه هوشمند در عین انجام عملیات استفاده کنند.
  
طراحی و ساخت این همراه هوشمند بر اساس نسخه ارتشی گلکسی اس 9 بوده است و سامسونگ درباره با آن اعلام کرده است که این همراه هوشمند گامی بزرگ در جهت ارتباطات تاکتیکی است.
 
همچنین بر اساس ادعای سامسونگ این همراه هوشمند به‌صورت میدانی نیز تست شده است و مدعی شده است که این تنها دستگاهی است که شما برای برنامه‌ریزی مأموریت‌ها، تمرین، انجام عملیات و استفاده روزانه به آن نیاز دارید. این نسخه از همراه هوشمند گلکسی اس 20 تنها در ایالات‌متحده و از طریق چند فروشنده محدود قابل خریداری است.


کد مطلب: 62132

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62132/ساخت-همراه-هوشمندی-بسیار-قوی-مقاوم-استفاده-ارتش

ايتنا
  https://www.itna.ir