۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۹
گام دیگر اپل در دشمنی با سیستم‌های متن‌باز:

اپل دسترسی وردپرس به ابزارهای توسعه نرم‌افزار را بسته است

ایتنا- بنیان‌گذار وردپرس اعلام کرد که اپل اجازه عرضه به‌روزرسانی و رفع نقص برای نرم‌افزار این سازمان را از طریق اپ استور نمی‌دهد.
اپل دسترسی وردپرس به ابزارهای توسعه نرم‌افزار را بسته است
بنیان‌گذار وردپرس اعلام کرد که اپل اجازه عرضه به‌روزرسانی و رفع نقص برای نرم‌افزار این سازمان را از طریق اپ استور نمی‌دهد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، در مثالی دیگر از رابطه تخریب شده اپل با توسعه‌دهندگان من مولنوگ به‌عنوان بنیان‌گذار وردپرس توییت کرد که نرم‌افزار وردپرس رایگان روی iOS برای مدت‌هاست که به‌روز نشده است زیرا اپ استور جلوی این امر را می گرد.
 
اطلاعات به دست آمده از توییت این بنیان‌گذار حاکی از آن است که تا زمانی که تقاضا برای پشتیبانی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای برنامه‌های Wordpress.com مرتفع نشود اجازه عرضه هرگونه به‌روزرسانی یا حتی رفع نقص برای این نرم‌افزار از طریق اپ استور موجود نخواهد بود.
 
 
 
اگرچه این نرم‌افزار خرید آن برنامه‌ها را به یک قابلیت تبدیل نمی‌کند، اما مولنوگ در این رابطه بیان کرد که چند روش پیچیده وجود دارد که می‌توانید از طریق پیش‌نمایش‌ها، اسناد و غیره به برنامه وب خود برسید.
هنوز مشخص نیست که چرا بلاک کردن ساده این محدودیت برای اپل کافی نبوده است اما این کمپانی تصمیم گرفته است که مورد یاد شده در زیل بخش پرداخت‌های قرارداد توسعه‌دهنده‌اش موردبررسی قرار گیرد.
 
اپل در رابطه با شرایط این قرارداد با اپیک گیمز نیز به مشکل برخورده است و نیز افزایش بررسی‌های موشکافانه درباره تسلط این کمپانی بر بازار و میزان کنترل او بر توسعه‌دهندگان از طریق اپ استور اش مورد بحث و گفتگو است.
به همین دلیل و ازآنجایی‌که عدم اجازه به‌روزرسانی و رفع نقص برای نرم‌افزارها موجب آسیب رساندن به توسعه‌دهندگان می‌شود، باید منتظر بود و دید که تصمیم این کمپانی در این رابطه چه خواهد شد.
 
کد مطلب: 62097
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام