۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۷

هزینه ۸۴ میلیون دلاری اپل برای رفع نگرانی‌ها در کره جنوبی!

ایتنا -اپل موافقت کرده است شرایط غیرمنصفانه با شرکت‌های اپراتور تلفن همراه را در راستای پیشنهاد ۸۴ میلیون دلاری خود اصلاح کند.
هزینه ۸۴ میلیون دلاری اپل برای رفع نگرانی‌ها در کره جنوبی!

اپل در کره جنوبی برای رفع نگرانی‌های ضد انحصارطلبی مقامات این کشور، پیشنهاد کرد ۱۰۰ میلیون وون معادل ۸۴ میلیون دلار برنامه‌های حمایتی برای کسب و کارهای کوچک، مصرف کنندگان و سایرین فراهم کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، دیده‌بان ضد انحصارطلبی کره جنوبی اعلام کرد اپل کره جنوبی از سوی کمیسیون تجارت منصفانه کره در خصوص ادعاهای سوءاستفاده از موقعیت برتر خود و وادار کردن شرکت‌های مخابراتی برای پرداخت هزینه تبلیغات و تعمیرات گارانتی تحت تحقیقات قرار گرفته است.

این کمیسیون اعلام کرد اپل موافقت کرده است شرایط غیرمنصفانه با شرکت‌های اپراتور تلفن همراه را در راستای پیشنهاد ۸۴ میلیون دلاری خود اصلاح کند. به عنوان مثال اپل با شرکتهای مخابراتی درباره نحوه تقسیم هزینه‌های تبلیغات برای کاهش بار هزینه‌هایی که به دوش آنها افتاده است، مذاکره خواهد کرد.

از ۱۰۰ میلیارد وون کمکی که شرکت اپل پیشنهاد کرده است، ۴۰ میلیارد وون برای ساخت مرکزی برای حمایت از تحقیقات و توسعه برای تولیدکنندگان کوچک کره جنوبی و ۲۵ میلیارد وون برای ایجاد یک آکادمی برای فراهم کردن آموزش برای سازندگان خواهد بود. ۲۵ میلیارد وون هم برای تخفیف به مصرف کنندگان برای هزینه‌های تعمیر گارانتی و سایر مزایا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رگولاتور کره جنوبی اگر پس از بررسی نظرات عمومی، پیشنهاد جبران اپل را منطقی ارزیابی کند، پروند تحقیقات علیه این شرکت آمریکایی را بدون نتیجه‌گیری درباره ارتکاب اقدام غیرقانونی توسط اپل خواهد بست.

طبق آمار شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، اپل در سال ۲۰۱۹ در بازار تلفن همراه کره جنوبی که بازار خانگی سامسونگ الکترونیکس است ۱۸ درصد سهم داشت و در مقابل، سهم سامسونگ ۶۵ درصد بود.

بر اساس گزارش رویترز، اپل با فشار ضد انحصارطلبی در کشورهای دیگر مواجه است. رگولاتورهای فرانسه در مارس اپل را ۱.۱ میلیارد یورو معادل ۱.۲۳ میلیارد دلار جریمه و اعلام کردند این شرکت آمریکایی در قبال شبکه توزیع و خرده فروشی رفتار ضدانحصارطلبی داشته است.
کد مطلب: 62088
برچسب ها: اپل کره جنوبی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام