۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۱

رونمایی از اتصال ۸۶ هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات

ایتنا - آذری جهرمی: از مهم‌ترین برنامه‌های ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی است زیرا سال گذشته با کرونا مواجه شدیم  و تحصیل با دشواری روبرو بود.
رونمایی از اتصال ۸۶ هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهم‌ترین برنامه ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی است زیرا سال گذشته با کرونا مواجه شدیم و تحصیل با دشواری روبرو بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در گفت و گو بایک برنامه رادیویی اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی است زیرا سال گذشته با کرونا مواجه شدیم  و تحصیل با دشواری روبرو بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: ۸۶ هزار مدرسه کار اتصالشان تمام شده و در همین هفته آیین رونمایی از این اقدام را خواهیم داشت.

جهرمی تصریح کرد: برنامه دوم ما رونمایی از مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات است که فاز اول آن با ۱۰۰۰ سرور  آماده شده و وظیفه آن خدمت رسانی اختصاصی به پیام رسان ها است.

او یادآور شد:  کیفیت اپراتور همراه اول در تهران و البرز بسیار ضعیف است و  دلیل آن اشکال مدیریتی و جابه جایی است که سازمان تنظیم مقررات باید نظارت کافی داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هزینه‌های اینترنت و اتصال به شبکه برای خانوادهها برای دسترسی به  شبکه شاد بالا رفته است و باید رسیدگی کنیم. 

جهرمی بیان کرد: رییس جمهور تاکید داشتند بسته ای را برای خانواده‌ها و دانش آموزان تعریف کنیم اما نیاز به اطلاعات داشتیم.
کد مطلب: 62081
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
«مهم‌ترین برنامه ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی است»
«۸۶ هزار مدرسه کار اتصالشان تمام شده »
«۸۶ هزار مدرسه کار اتصالشان تمام شده »
«کیفیت اپراتور همراه اول در تهران و البرز بسیار ضعیف است و دلیل آن اشکال مدیریتی و جابه جایی است»
«هزینه‌های اینترنت و اتصال به شبکه برای خانواده ها برای دسترسی به شبکه شاد بالا رفته است»
برادر بزرگوار ، بدون شک مردم بسیار دقیق و موشکافانه اخبار را دنبال می کنند ، چرا که می دانند هر خبری تا چه حد در کیفیت زندگیشان تاثیر گذار است ، و از سوی دیگر میزان حس مسئولیت و دلسوزی دولتمردان را نسبت به خودشان و این آب و خاک می سنجند و برای این قضاوت نیاز به هیچ محکمه ای ندارند ، هر حرکت امیدوار کننده در راستای بهبود زندگی خود را ، قدردان و سپاسگزارند ، امید آنکه همه وزیران و مدیران در این راه ثابت قدم و دلسوز باشند. انشااله . ملاک قضاوت و تشخیص مردم عمل و عملکرد است و نه چیز دیگر .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام