۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۱

احتمال عرضه اپل واچ SE در سال 2021

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه از ساعت‌های هوشمند برند خود را تحت عنوان اپل واچ SE به بازار عرضه کند.
احتمال عرضه اپل واچ SE در سال 2021
گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه از ساعت‌های هوشمند برند خود را تحت عنوان اپل واچ SE به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  digitaltrends، گزارش‌های به‌دست‌آمده از افشاگری توییتری به نام کومیا حاکی از آن است که کمپانی اپل در حال ساخت نسخه‌ای از ساعت‌های هوشمند به نام اپل واچ SE است که در عین ارزان‌تر بودن از همان ویژگی‌های نرم‌افزاری نسخه‌های فعلی اپل واچ بهره مند است.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده خبر از آن می‌دهد که این دستگاه به‌نوعی جایگزین اپل واچ سری 3 خواهد شد. جالب است بدانید که اگرچه اپل برای عرضه اپل واچ 5 آماده می‌شود اما هنوز بسیاری از کاربران برای داشتن ساعت هوشمندی مقرون‌به‌صرفه تر خرید اپل واچ سری 3 را ترجیح می‌دهند.
 
 
 

وجود برند SE در کنار آیفون‌ها به معنای خرید همراه هوشمندی با پردازنده جدید و طراحی قدیمی است و همین امر در رابطه با اپل واچ نیز صادق خواهد بود. در این افشاگری آمده است که این دستگاه با طراحی مشابه با اپل واچ سری 3 به بازار عرضه می‌شود اما پردازنده آن جدید و از نوع S6 است. همچنین این ساعت هوشمند دارای 16 گیگابایت حافظه، بلوتوث نسخه 5.0 و برخورداری احتمالی از درگاه سیم‌کارت است.
 
البته محدودیت دیگری نیز در این رابطه وجود دارد و احتمال دارد که اپل واچ SE تنها در نسخه 46 میلی‌متری به بازار عرضه شود و به‌این‌ترتیب نسخه کوچک‌تری از این ساعت هوشمند در دسترس نخواهد بود. در این صورت کاربرانی که به ساعت‌های هوشمند کوچک‌تر علاقه دارند باید به سراغ اپل واچ سری 5 نسخه 40 میلی‌متری بروند.
 
همچنین در این افشاگری آمده است که اپل واچ SE جدید در تاریخ مارس 2021 به بازار عرضه می‌شود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن با اپل واچ 3 برای بر است. به‌این‌ترتیب شما پول یک ساعت هوشمند قدیمی را برای یک دستگاه هوشمند با سخت‌افزار جدید و طراحی‌ها و قابلیت‌های به‌روزتر می‌پردازید.
 
کد مطلب: 62069
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام