۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰

ترکیب پادکست‌ها و موسیقی در پلی لیست ورزشی اسپاتیفای

ایتنا- اسپاتیفای به‌تازگی پلی لیست جدیدی عرضه کرده است و در آن پادکست‌های ورزشی را با موسیقی‌های موردعلاقه افراد ترکیب کرده است.
ترکیب پادکست‌ها و موسیقی در پلی لیست ورزشی اسپاتیفای
اسپاتیفای به‌تازگی پلی لیست جدیدی عرضه کرده است و در آن پادکست‌های ورزشی را با موسیقی‌های موردعلاقه افراد ترکیب کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، با شروع دوباره لیگ‌های حرفه‌ای مانند ان.بی.ای و ام.ال.بی، اسپاتیفای بر آن شده است که با عرضه پلی لیست جدیدی ورزش روزانه را برای شما جذاب‌تر کند. به‌این‌ترتیب این کمپانی همانند پلی لیست‌های Daily Wellness و Your Daily Drive که در ماه آوریل و ژوئن عرضه شدند، پلی لیست جدیدی را به نام Daily Sports ارائه کرده است که ترکیبی از موسیقی و پادکست‌ها است.
 
در این پلی لیست پادکست‌های محبوب Sports News Minute with Larry Brown و ESPN Daily به همراه موسیقی‌های منتخب مطابق‌ با سلیقه و هنرمندان موردعلاقه کاربران قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این پلی لیست شامل اپیزودهای موسیقی از نرم‌افزار The Ringer (که اسپاتیفای در ابتدای سال میلادی جاری خریداری کرده است) است.
 
 
 
یکی از دلایلی که بسیاری از افراد همچنان مشترک اسپاتیفای باقی‌مانده‌اند، پلی لیست‌های شخصی سازه شده آن است. به‌این‌ترتیب زمانی که افراد در پیدا کردن موسیقی موردنظر خود شک دارند با ورود به پلی لیست‌هایی نظیر Discover Weekly و Release Radar می‌توانند موردعلاقه خود را پیدا کنند. به‌این‌ترتیب انتظار می‌رود که اسپاتیفای به این قابلیت خود توجه ویژه نشان بدهد و پادکست‌های روزانه بیشتری را عرضه کند.
 
پادکست Daily Sports در حال حاضر برای کاربران ایالات‌متحده فعال است و آن‌ها می‌توانند از بخش Made For You در نرم‌افزار موبایل و تحت وب این شرکت به آن دسترسی داشته باشند.
 
کد مطلب: 62065
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام