۰
plusresetminus
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۱

اختلال در سرویس‌های محبوب گوگل

ایتنا -کاربران عصبانی در کشورهایی شامل استرالیا، ژاپن، فرانسه و آمریکا در فضای  آنلاین نسبت به این اختلال اعتراض کردند و وب سایت ردگیری "داون دیتکتور" گزارش کرد سرویس‌های گوگل در همه قاره‌ها از کار افتادند.
اختلال در سرویس‌های محبوب گوگل

دسترسی به سرویس‌های محبوب گوگل شامل جیمیل، داکس و گوگل درایو روز پنجشنبه برای کاربران بسیاری در جهان مختل شد و این غول فناوری آمریکایی مختل شدن سرویس‌های خود را تایید کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، کاربران عصبانی در کشورهایی شامل استرالیا، ژاپن، فرانسه و آمریکا در فضای  آنلاین نسبت به این اختلال اعتراض کردند و وب سایت ردگیری "داون دیتکتور" گزارش کرد سرویس‌های گوگل در همه قاره‌ها از کار افتادند.

یک کاربر در توییتی نوشت: آیا دیگران هم در استرالیا با جیمیل مشکل دارند؟ یک کاربر دیگر در بروکلین نیویورک نوشت: در ۱۶ سال گذشته نخستین بار است که به یاد دارم جیمیل کاملا از کار افتاده است.

حساب توییتری جیمیل گوگل به این پست‌ها چنین پاسخ داد: از گزارش شما متشکریم. ما در حال حاضر از مختل شدن سرویس مطلع هستیم.

این پیام حاوی لینکی به یک صفحه جزییات سرویس جیمیل بود که به کاربران اعلام می‌کرد ما به تحقیقات درباره این مشکل ادامه می دهیم.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، علاوه بر انگلیسی، گوگل به زبان‌های فرانسوی، ژاپنی، پرتغالی و آلمانی به پاسخگویی به کاربران پرداخت.
کد مطلب: 62062
برچسب ها: جیمیل گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام