کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیت «پستهای پیشنهادی» اینستاگرام محتوای شخصی‌سازی‌شده را به فیدها اضافه می‌کند

سايت خبری ايتنا , 1 شهريور 1399 ساعت 23:30

ایتنا - اینستاگرام از این به بعد گزینه Suggested Posts را زیر باکس All Caught Up نشان می‌دهد، و به این ترتیب به آنها محتوای مضاعف برای اسکرول کردن و، به طور بالقوه، اکانت‌های جدیدی که می‌توانند فالو کنند نشان می‌دهد.


اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Suggested Posts را ارائه کرده است که محتوای شخصی‌سازی‌شده را در فید هر کاربر قرار می‌دهد، و آن را در پایین آخرین پست‌های جدید موجود در فیدشان که در آنها با پیام All Caught Up (دیده شدن همه پست‌های جدید) مواجه می‌شوند نمایش می‌دهد. این پست‌های پیشنهادی جدید محتوای بیشتری برای اسکرول کردن نشان می‌دهد، که چیزهایی را شامل می‌شوند که به نظر اینستاگرام کاربر مورد نظر بر مبنای نوع محتوایی که معمولا لایک می‌کند، به اشتراک می‌گذارد، و می‌بیند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، کاربران اینستاگرام اکانت‌های متعددی را دنبال می‌کنند، و این اکانت‌ها تصاویر و ویدئوهای مختلفی را منتشر می‌کنند. این پلتفرم این محتواها را بدون در نظر گرفتن زمان انتشارشان در فید محتوا به کاربر نمایش می‌دهد، که کاربران آن را اسکرول می‌کنند تا سریعا محتوا را ببینند و لایک کنند.
 
وقتی کاربر، با اسکرول کردن، تمام محتوای جدیدی را که از اکانتهایی که دنبال می‌کند منتشر شده است ببیند، نهایتا با یک چکباکس و یک اعلان مواجه می‌شود مبنی بر اینکه همه پستهای جدید را دیده است. اینستاگرام از این به بعد گزینه Suggested Posts را زیر این باکس All Caught Up نشان می‌دهد، و به این ترتیب به آنها محتوای مضاعف برای اسکرول کردن و، به طور بالقوه، اکانتهای جدیدی که می‌توانند فالو کنند نشان می‌دهد.
  


این قابلیت جدید باعث می‌شود تا کاربران مدت بیشتری در این پلتفرم بمانند و به عنوان راهی برای کمک به آنها برای یافتن محتوای جدید مرتبط با علائقشان مطرح است. البته، کاربران همچنین از این امکان برخوردار خواهند ماند که در صورت تمایل به سراغ محتوای قدیمی‌تر فیدشان هم بروند، یعنی آن پست‌هایی که تاریخ انتشارشان قدیم‌تر از دو روز قبل است.
 
جای شگفتی نیست که قابلیت جدید «پستهای پیشنهادی» دربرگیرنده آگهی‌ها هم خواهد بود، تا به این ترتیب اینستاگرام راهی جدید برای پول در آوردن از پلتفرم اجتماعیش به دست آورده باشد. روشن نیست که چه تعداد از کاربران به پایین فیدشان اسکرول می‌کنند و چه تعداد از آنها ممکن است، به جای رو آوردن به استفاده از اسنپچت و تیک‌تاک، ترجیح دهند این محتوای مضاعف را ببینند.
 


کد مطلب: 62059

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62059/قابلیت-پستهای-پیشنهادی-اینستاگرام-محتوای-شخصی-سازی-شده-فیدها-اضافه-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir