۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

درخواست اینستاگرام برای تائید هویت حساب‌های کاربری مشکوک

ایتنا- اینستاگرام به‌زودی از صاحبان و گردانندگان حساب‌های کاربری مشکوک خواهد خواست که اطلاعات هویتی خود را برای این شبکه اجتماعی ارسال کنند.
درخواست اینستاگرام برای تائید هویت حساب‌های کاربری مشکوک
اینستاگرام به‌زودی از صاحبان و گردانندگان حساب‌های کاربری مشکوک خواهد خواست که اطلاعات هویتی خود را برای این شبکه اجتماعی ارسال کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گزارش‌های منتشر شده نشان دهنده این هستند که شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌تازگی اقدام جدیدی را علیه روبات‌ها و سایر حساب‌های کاربری تخریب‌کننده این پلتفرم آغاز کرده است.
  
این کمپانی به صورت رسمی اظهار کرده است که به‌زودی در صورت مشاهده رفتار غیر معتبر احتمالی از کاربران درخواست خواهد کرد که هویت خود را تائید کنند.
 
اینستاگرام در بیانیه مربوط به این موضوع تأکید کرده است که این سیاست جدید روی کاربران زیادی تأثیر نخواهد گذاشت و تنها حساب‌های کاربری مشکوک را هدف قرار می‌دهد.
 
 
 
به‌این‌ترتیب اگر رفتارهای نامعتبری از یک حساب کاربری احساس شود یا تعداد فالوورهای یک شخص از کشورهای متفاوت زیاد شود از صاحب آن حساب خواسته می‌شود که هویت خود را تائید کند.
 
بر اساس قوانین جدید از این حساب‌های کاربری خواسته می‌شود که هویت خود را با آپلود کردن یک مدرک شناسایی دولتی تائید کنند. در غیر این صورت این کمپانی ممکن است رتبه پست‌هایشان را تنزل بدهد یا به‌صورت کلی حساب کاربری آن‌ها را از کار بیندازد.
 
این اقدام نیز یکی از قدم‌های فیس‌بوک و اینستاگرام در جهت مبارزه با اشاعه اطلاعات غلط قبل از انتخابات 2020 آمریکا است. فیس‌بوک نیز در حال حاضر سیاست مشابهی را در پیش گرفته است و از برخی از کاربران صاحب حساب‌های کاربری محبوب خواسته است که هویت خود را تائید کنند.
 
کد مطلب: 62035
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United Kingdom
تلگرام با اون امنیت خوب فیلتر!!!! اما اینستاگرام اشاعه دهنده فحشا و منکرات open open! با این اوصاف که دوروف در بستن صفحات غیرمجاز با ایران همکاری زیادی کرد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام