۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

امکان ادغام چت‌های اینستاگرام و پیام‌رسان فیس‌بوک

ایتنا- کمپانی فیس‌بوک قصد دارد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور امکان چت با دوستان فیس‌بوکی را به بخش دایرکت های اینستاگرام بیفزاید.
امکان ادغام چت‌های اینستاگرام و پیام‌رسان فیس‌بوک
کمپانی فیس‌بوک قصد دارد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور امکان چت با دوستان فیس‌بوکی را به بخش دایرکت های اینستاگرام بیفزاید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد که فیس‌بوک با آرامش تمام به سمت برنامه‌هایش در رابطه با یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهای خود پیش می‌رود. گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کاربران اینستاگرام در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌توانند از طریق اینستاگرام با دوستان فیس‌بوکی خود چت کنند.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از  The Verge حاکی از آن است که علامت هواپیمای کاغذی نشان‌دهنده دایرکت ها در اینستاگرام به لوگوی پیام‌رسان فیس‌بوک تغییر شکل خواهد داد. بااین‌حال هنوز امکان ارسال پیام به دوستان فیس‌بوکی وجود ندارد و تنها اطلاعیه مرتبط با عرضه این قابلیت در اخبار منتشر شده است.
 
 
 
علاوه بر این اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود قصد دارد تا ظاهر چت‌ها را به‌اصطلاح رنگی‌تر کرده و گزینه‌ای برای پاسخ دادن به پیام‌ها با کشیدن دست روی هرکدام از آن‌ها به چت بیفزاید.
 
کمپانی فیس‌بوک بارها اعلام کرده این‌که قصد دارد تا نرم‌افزارهای اینستاگرام، فیس‌بوک و واتس‌اپ را با یکدیگر یکپارچه کرده و پلتفرم واحدی را برای آن‌ها در نظر بگیرد. این کمپانی امیدوار است که با انجام این کار بتواند فضای اجتماعی امن‌تر با امکان دسترسی بیشتر به دوستان را برای کاربرانش در سراسر دنیا فراهم کند.
 
البته این روزها کمپانی فیس‌بوک به دلیل برخی از اقداماتش از قبیل خرید اینستاگرام و فیس‌بوک به‌شدت درگیر بررسی‌های موشکافانه دولتی است. به‌این‌ترتیب باید منتظر بود و دید که نتایج این بررسی‌ها روی تصمیم‌های فیس‌بوک در رابطه با یکپارچه‌سازی این پلتفرم‌ها چه تأثیری خواهد گذاشت.
 
کد مطلب: 62033
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام