۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

احتمال همکاری سامسونگ با ای.آر.ام و ای.ام.دی در زمینه تراشه اندروید

ایتنا- احتمال دارد که شرکت سامسونگ همکاری خود را با شرکت‌های ای.آر.ام و ای.ام.دی آغاز کند تا بتواند به تراشه‌های فوق‌العاده و باکیفیت اندروید دسترسی پیدا کند.
احتمال همکاری سامسونگ با ای.آر.ام و ای.ام.دی در زمینه تراشه اندروید
وقتی صحبت از تراشه و چیپ‌ست گوشی هوشمند به میان می‌آید، بدون هیچ شک و تردیدی کوالکام در این زمینه پادشاهی می‌کند. البته پادشاهی کردن به این معنا نیست که کوالکام بهترین محصولات را روانه بازار می‌کند بلکه به این معنا است که این شرکت سازنده تراشه سهم زیادی از بازار تراشه موبایل را در اختیار خود دارد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، شرکت سامسونگ یکی از شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند است که تراشه‌های مورد نیازش را خودش تولید می‌کند. البته سابقه سامسونگ در زمینه تولید تراشه‌های اکسیونز نشان می‌دهد که این تراشه‌ها در مقایسه با تراشه‌های سری اسنپ‌دراگون کوالکام چنگی به دل نمی‌زند.
 
گفتنی است که این مسئله ثابت نیست و احتمالاً به زودی شاهد تحول بزرگی در کیفیت تراشه‌های سامسونگ خواهیم بود. به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد با همکاری شرکت‌های ای.آر.ام و ای.ام.دی صنعت ساخت تراشه خودش را تغییر دهد و به یکی از پیشگامان این حوزه تبدیل شود.
 
 
شرکت ای.آر.ام یکی از شرکت‌های پیشگامی است که در زمینه توسعه معماری فعالیت می‌کند و بزرگانی مانند کوالکام، سامسونگ، اپل و هواوی از خدمات این شرکت پیشرفته استفاده می‌کنند. شرکت ای.ام.دی هم یکی از شرکت‌هایی است که پردازنده‌های عالی و مقرون به صرفه برای کامپیوترها تولید می‌کند.
 
درست است که اینتل سهم زیادی از بازار پردازنده‌های کامپیوتر را در اختیار دارد ولی ای.ام.دی دارد با تلاش و تولید محصولات پیشرفته و باکیفیت جای خود را در بازار باز می‌کند. همکاری سامسونگ و ای.آر.ام با ای.ام.دی باعث می‌شود که ای.ام.دی بتواند وارد بازار موبایل شود و در این حوزه هم به فروش بالا برسد. البته اینتل برای ورود به بازار موبایل تلاش زیادی کرد ولی تلاش‌های این شرکت با شکست مواجه شد.
 
هنوز مشخص نیست که همکاری بین این دو شرکت قرار است به کجا ختم شود و معلوم نیست که این سه شرکت با همکاری هم چه تراشه‌ای تولید خواهند کرد.
کد مطلب: 62028
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام