۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۶

تماس‌های ویدئویی با قابلیت تصویر در تصویر به تلگرام افزوده شد

ایتنا - این قابلیت تماس‌های ویدئویی از تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کند، که باعث می‌شود کاربران بتوانند همزمان با دیدن چت‌ها در تماس‌های ویدئویی نیز شرکت کنند.
تماس‌های ویدئویی با قابلیت تصویر در تصویر به تلگرام افزوده شد
تلگرام، پیام‌رسان امن، یک به‌روزرسانی جدید منتشر کرده که یکی از پردرخواست‌ترین قابلیت‌ها از سوی کاربران بوده است: تماس‌های ویدئویی.
این قابلیت جدید با همان امنیتی توام خواهد بود که نظر خیلی‌ها را به این پلتفرم جلب نموده است، که یک جایگزین امن‌تر برای تماس‌های تلفنی معمول و بسیاری از اپ‌های ویدئویی دیگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین در این به‌روزرسانی، ایموجی‌های جذاب و متحرک دیگری نیز به این اپ افزوده شده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از اسلش‌گیر، به نظر می‌رسد که تصمیم به ارائه این قابلیت نشات گرفته از پاندمیک کووید-19 و فاصله‌گذاری اجتماعی حاصل از آن باشد، که موجب رشد شدید استفاده از اپ‌های چت مبتنی بر ویدئو شده است.
قابلیت تماس‌های ویدئویی تلگرام در اندروید و iOS قابل دسترسی است، ولی فعلا یک ورژن آلفا است، بدین معنا که ممکن است بی نقص کار نکند.
 
  
تماس ویدئویی امن تلگرام

این قابلیت تماس‌های ویدئویی از تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کند، که باعث می‌شود کاربران بتوانند همزمان با دیدن چت‌ها در تماس‌های ویدئویی نیز شرکت کنند.

بنا بر اعلام تلگرام، تمام تماس‌های ویدئویی که در این اپ انجام می‌شوند رمزنگاری سر‌تا‌سری (end-to-end encryption) می‌شوند، و اعلام شده است که از چهار ایموجی به عنوان نوعی از کد برای تایید این استفاده می‌شود که کاربران تماس امنی دارند استفاده می‌شود.
 
تلگرام قصد به‌روزرسانی این قابلیت را دارد و نهایتا می‌خواهد تا پشتیبانی برای تماس‌های ویدئویی گروهی را هم اضافه کند.
همانگونه که ذکر شد، این آپدیت بر تعداد ایموجی‌های متحرک افزوده است، از جمله چهره‌های گربه‌ای، یک گربه روز تولد، و موارد دیگر.

این آپدیت اکنون برای دانلود آماده است.
 
 
 
کد مطلب: 62026
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه تفاوتی بین پیام رسان های ما و این پیام رسان وجود دارد؟ چگونه است این پیام رسان ها چنین سریع رشد کرده و تکمیل تر می شوند؟ مگر نه اینکه همه از زبان های برنامه نویسی برای ساخت و تکامل پیام رسان ها استفاده می کنند ، ما برنامه نویس نداریم؟ که داریم ، نخبه و جوان مبتکر نداریم؟ که داریم ، پس مشکل و مانع از کجاست؟ شاید یک مانع عمده نبود مدیریت آگاه به علم مدیریت روز باشد ، نه؟اگر کوتاهی کنیم فاصله سال نوری با تحولات و نیازهای علمی جامعه نصیب مان خواهد شد .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام