کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسنجر چت اینستاگرام و فیس‌بوک ادغام شد

26 مرداد 1399 ساعت 11:28

ایتنا - فیس‌بوک ادغام قابلیت چت اینستاگرام و مسنجر خود را آغاز کرد.



این تغییرات با به روزرسانی اپلیکیشن این شرکت در گوشی‌های اپل و گوشی‌های اندرویدی قابل مشاهده خواهد بود. به‌محض به روزرسانی شدن، در اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت مسنجر گنجانده می‌شود و قابلیت‌هایی مانند ایموجی‌های بیشتر و امکان چت با دوستانی که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند، اضافه خواهد شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این جدیدترین اقدام فیس‌بوک در نزدیک‌تر کردن اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایش به یکدیگر است. این شرکت در دو سال گذشته در برند اینستاگرام و واتس‌اپ تغییراتی داد تا آگاهی کاربران درباره مالکیت آنها که را متعلق به فیس بوک هستند افزایش دهد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک طرح‌هایی را برای یکپارچه کردن همه خدمات پیام رسانی این شرکت اعلام کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اینستاگرام که فیس‌بوک در سال ۲۰۱۲ به مبلغ ۷۱۵ میلیون دلار خریداری کرد، بیش از یک میلیارد کاربر دارد و در بیش از یک چهارم از درآمد این شرکت شبکه اجتماعی سهم دارد. تیم مسئول پیام رسانی مستقیم در اینستاگرام به تیم مسنجر فیس‌بوک گزارش می دهد و این شرکت در حال تغییر برند "اینستاگرام" به "اینستاگرام از فیس‌بوک" است.


کد مطلب: 62013

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62013/مسنجر-چت-اینستاگرام-فیس-بوک-ادغام

ايتنا
  https://www.itna.ir