۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶

عجیبِجیب ؛ ۷۲۴ روز پول تو جیبی به سبک اپلیکیشن ۷۲۴

این جشنواره هیجان‌انگیز فقط یک‌بار به شما جایزه نمی‌دهد، بلکه با برنده شدن در هر هفته، از آن روز تا ۷۲۴ روز پول توجیبی‌ شما با اپلیکیشن ۷۲۴ است!
عجیبِجیب ؛ ۷۲۴ روز پول تو جیبی به سبک اپلیکیشن ۷۲۴
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اپلیکیشن ۷۲۴، با راه‌اندازی جشنواره‌ی ویژه‌ای به نام «عجیببِجیب» شیوه جدیدی برای اهدای جوایز توسط اپلیکیشن‌های خدمات پرداخت گشوده است.

عجیبجیب جشنواره‌ای جذاب و هیجان‌انگیز است که با حداقل یک تراکنش شما را وارد قرعه‌کشی ۷۲۴ رووووووووز پول تو جیبی می‌کند!
شرکت در جشنواره عجیببِجیب خیلی ساده است، فقط باید در طول هفته حداقل یک‌تراکنش داشته باشید تا یکی از برنده‌های خوش‌شانس عجیببِجیب باشید.

این جشنواره هیجان‌انگیز فقط یک‌بار به شما جایزه نمی‌دهد، بلکه با برنده شدن در هر هفته، از آن روز تا ۷۲۴ روز پول توجیبی‌ شما با اپلیکیشن ۷۲۴ است!
حداقل یک‌تراکنش در هفته به شما فرصتی می‌دهد که تا ۷۲۴ روز  500,000ریال کیف‌ پولتان شارژ شود و شما هم با خیال راحت آن را هزینه کنید.

این جشنواره مرداد و شهریور امسال در اپلیکیشن ۷۲۴ برگزار می‌شود و هر هفته در قرعه‌کشی زنده که به صورت مستقیم از حساب کاربری اپلیکیشن 724 در اینستاگرام پخش می‌شود، سه‌نفر از کاربران خوش‌شانس این اپلیکیشن هر کدام روزانه 500,000ریال پول توجیبی می‌گیرند.

بهتر است این را در نظر داشته باشید؛ هر چقدر میزان تراکنش شما در هفته‌های جشنواره عجیببِجیب بیشتر باشد، شانس قرعه‌کشی شما هم برای برنده‌شدن بیشتر می‌شود.

اپلیکیشن ۷۲۴، محصول شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و برند محبوب اپلیکیشن‌های پرداختی سال ۹۹ در آخرین جشنواره ملی Iran Top Brands ، یکی از اپلیکیشن‌‌های پرداختی گروه مالی سامان و اپلیکیشنی کاربردی و همه‌فن‌حریف در خدمات پرداخت است.
خرید شارژ، خرید بسته‌های اینترنتی، خرید و فروش سهام، رزرو و خرید بلیط سفر، کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت از طریق QR و کیف پول الکترونیکی بخشی از امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن ۷۲۴ هستند.

اپلیکیشن ۷۲۴ یکی از باتجربه‌ترین و پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌های خدمات پرداخت در ایران است که در طول سال‌های متمادی همواره تلاش کرده که با رابط کاربری دوستانه و ارائه جدیدترین خدمات، به عنوان اپلیکیشنی پیشرو در عرصه خدمات پرداخت شناخته شود.

شما با کمک اپلیکیشن ۷۲۴ و ابزارهای گوناگون آن می‌توانید با به‌روزترین شیوه‌ها و به آسان‌ترین روش ممکن انواع خدمات پرداخت خود را مدیریت، سامان‌دهی و اجرایی کنید.
بهتر است بدانید؛ اپلیکیشن ۷۲۴ بالاترین نمره از سوی کاربران در میان اپلیکیشن‌های پرداخت کشور را هم در کافه‌بازار و گوگل پلی به نام خود ثبت کرده است.

همین حالا شرایط شرکت در جشنواره عجیببِجیب را بخوانید تا با نصب اپلیکیشن ۷۲۴ یکی از برنده‌های خوش‌شانس ۷۲۴ رووووووووز پول توجیبی باشید!
  
کد مطلب: 62000
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام