۱
۰
plusresetminus
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹

هجوم کاربران برای دانلود وی‌چت پس از اعلام ممنوعیت این اپ در آمریکا!

ایتنا - پس از اعلام ممنوعیت وی چت در آمریکا، فقط در یک هفته میزان دانلود این پیام رسان در آمریکا ۴۱ درصد رشد کرد.
هجوم کاربران برای دانلود وی‌چت پس از اعلام ممنوعیت این اپ در آمریکا!


طبق آمار شرکت «سنسور تاور» (Sensor Tower)، پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید به ممنوعیت وی چت کرد، میزان دانلود این پیام‌رسان چینی درآمریکا افزایش یافته است.

به گزارش ایتنا از مهر، کاربران وی چت در آمریکا قبل از آنکه این اپلیکیشن از اپ استورها حذف شود، برای نصب آن هجوم بردند. از سوی دیگر کاربران این اپ در چین نیز در جستجوی یک اپلیکیشن جایگزین برای وی چت ، پیام رسان سیگنال را دانلود کردند.

یک هفته پس از اعلام ممنوعیت وی چت در آمریکا، میزان دانلود اپ چینی در این کشور ۴۱ درصد  نسبت به هفته قبل از آن بیشتر شد. درهمین بازه میزان دانلود اپلیکیشن سیگنال در آمریکا و در اپ استورهای چینی نیز به طور جداگانه ۳۰ و ۹۰ درصد رشد کرد.

علاوه بر آن کاربران وی چت به یک اپ پیام رسان چینی دیگر نیز به نام  QQروی آورده اند. این اپلیکیشن نیز مانند وی چت توسط شرکت تنسنت ارائه می شود. طبق آمار سنسور تاور میزان دانلود QQ در آمریکا نیز طی هفته گذشته ۳ برابر شده است.
کد مطلب: 61991
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
«یک هفته پس از اعلام ممنوعیت وی چت در آمریکا، میزان دانلود اپ چینی در این کشور ۴۱ درصد نسبت به هفته قبل از آن بیشتر شد»
تکرار ممنوعیت های یک جانبه و دستوری در هر گوشه از جهان در عمل نتایج مشابه دارد ، منع شدید انسان از عملی ، او را بیشتر ، ترغیب ، کنجکاو ، و حریص تر برای انجام همان عمل می کند ، درست یا غلط ، خوب یا بد ، این یک خصوصیت بارز انسانی ست ، ما در زمانه ای زندگی می کنیم که آگاهی عمومی بسیار فراتر از چند دهه پیش است چه رسد به چند سده گذشته ، انسان ها در همه جوامع چنین برخوردها و تصمیم گیری هایی را به نوعی توهین به شعور خود می دانند و به شدت عکس العمل نشان می دهند ، حال در هر کجای جهان که باشد ، موارد اینچنین واقعیتی ست که باید درک کنیم و راهکار مناسب را در پیش بگیریم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام