۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

هیوندای از برند جدید خودروهای برقی خود رونمایی کرد

ایتنا- کمپانی هیوندای اعلام کرده است که نام تجاری Ioniq مورد استفاده در خودروهای برقی‌اش را به برند تجاری تمامی خودروهای برقی این کمپانی اختصاص خواهد داد.
هیوندای از برند جدید خودروهای برقی خود رونمایی کرد
کمپانی هیوندای اعلام کرده است که نام تجاری Ioniq مورد استفاده در خودروهای برقی‌اش را به برند تجاری تمامی خودروهای برقی این کمپانی اختصاص خواهد داد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، مایکروسافت قصد دارد تا در این ده سه خودروی برقی را تحت برند جدید Ioniq رونمایی کرد. این برنامه در سال 2021 با عرضه Ioniq 5 آغاز می‌شود و سپس خودروهای Ioniq 6 و Ioniq 7 به ترتب در سال‌های 2022 و 2024 عرضه خواهند شد.
 
علاوه بر این در طرح نام‌گذاری جدید هیوندای آمده است که شماره‌های فرد مربوط به خودروهای اس یو وی و کراس اوور برقی بوده و شماره‌های زوج به خودروهای سدان برقی تعلق خواهند داشت. بنابراین Ioniq 5 در واقع یک خودروی کراس اوور خواهد بود که با ظاهری قدیمی به بازار عرضه می‌شود.
 
 
 
در این میان خودروی سدان Ioniq 6 هنوز در مرحله طرح مفهومی است ولی بالاخره به بازار عرضه خواهد شد و در نهایت خودروی Ioniq 7 برای اولین بار توسط هیوندای به نمایش در آمده است. هیوندای اعلام کرده است که Ioniq 7 یک اس یو وی بزرگ است که چراغ‌های ویژه آن زیبایی خاصی به بدنه خودرو داده‌اند.
 
تمامی این خودروها از پلتفرم برقی E-GMP هیوندای که این روزها توسط کمپانی کیا به کار می‌رود استفاده می‌کنند. در این پلتفرم باتری خودرو در کف آن قرار می‌گیرد و به‌این‌ترتیب توانایی جابه‌جایی صندلی‌ها بیشتر شده و دست خودروساز برای طراحی داخلی بازتر خواهد بود. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که طراحی سیستم سرگرمی این خودروها و صفحه‌نمایش جلویی آن‌ها ساده و ارگونومیک خواهد بود.
 
کمپانی هیوندای به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانست برای رونمایی از این برند جدید رخداد ویژه‌ای را برگزار کند. بااین‌حال این کمپانی به‌صورت مجازی برند Ioniq را معرفی کرد و اعلام کرد که در ماه‌های این ده اطلاعات بیشتری را در رابطه با خودروهای تحت این برند عرضه خواهد کرد.
 
کد مطلب: 61982
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام