۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

گوگل‌مپ به اوج باز می‌گردد

ایتنا- کمپانی گوگل تصمیم گرفته است که نرم‌افزار گوگل مپز را بار دیگر با قابلیت‌های جذاب و ارتقا یافته برای اپل واچ عرضه کند.
گوگل‌مپ به اوج باز می‌گردد
کمپانی گوگل تصمیم گرفته است که نرم‌افزار گوگل مپز را بار دیگر با قابلیت‌های جذاب و ارتقا یافته برای اپل واچ عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، نرم‌افزار گوگل مپ پس از یک تأخیر طولانی بالاخره دوباره به اپل واچ بازگشت. گوگل اعلام کرده است که در طی چند هفته آینده نسخه جدیدی از نرم‌افزار مپز را برای این گجت پوشیدنی عرضه خواهد کرد.
 
این نرم‌افزار به کاربر اجازه می‌دهد که از موقعیت مکانی فعلی‌اش را مقصدهای ذخیره‌شده‌ای نظیر محل کار و غیره برود.
این نرم‌افزار همچنین با وسایل حمل ‌و نقل عمومی نیز سازگار است. علاوه بر این شما می‌توانید فرایند مسیریابی از طریق مپز را در آیفونتان آغاز کرده و سپس آن را از طریق اپل واچ پیگیری کنید.
 
 
 
این کمپانی همچنین نرم‌افزار مپز را به‌گونه‌ای به‌روز کرده است که از قابلیت تقسیم صفحه نمایش کارپلی پشتیبانی کند. این امر موجب می‌شود که بتوانید به‌صورت همزمان از مپز و سایر نرم‌افزارها نظیر پخش‌کننده چندرسانه‌ای استفاده کنید.
این قابلیت از مدت‌ها پیش از سوی کاربران کارپلی درخواست شده بود.
 
زمان‌بندی عرضه این به‌روزرسانی از جانب گوگل از پیش برنامه‌ریزی‌ شده است.
اپل واچ به‌تازگی بهترین فروش خود را تجربه کرده است و همین امر موجب شده است که این نرم‌افزار جدید برای این ساعت هوشمند محبوبیت خود را حفظ کند. علاوه بر این نرم‌افزار اپل مپز نیز این روزها قابلیت‌های جذابی به دست آورده و با گوگل مپز رقابت می‌کند.
 
همچنین اپل علاوه بر بهینه‌سازی‌هایی که قرار است همراه با iOS 14 عرضه شود، در طی ماه‌های اخیر به‌صورت دائمی و با یک ‌روند خاص در دسترس بودن ویژگی‌هایی نظیر Look Around را افزایش داده است.
 
کد مطلب: 61981
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام