۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۳۰

عرضه گوشی پیکسل تاشو در اواخر سال 2021

ایتنا - اسنادی که منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت گوگل برنامه‌ریزی کرده است که تا اواخر سال 2021 یک گوشی پیکسل تاشو روانه بازار کند.
عرضه گوشی پیکسل تاشو در اواخر سال 2021
یکی از اسناد داخلی گوگل به تازگی منتشر شده است. این سند نشان می‌دهد که این شرکت فعال در حوزه فناوری دارد تلاش می‌کند که در فصل آخر سال 2021 از یک گوشی شگفت‌انگیز و تاشو رونمایی کند. این گوشی گوگل پیکسل تاشو نام خواهد داشت.
 
 به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، سندی که از داخل شرکت گوگل به بیرون درز کرده است نشان می‌دهد که سال 2021 فقط به گوشی پیکسل تاشو منتهی نمی‌شود. قرار است که در فصل دوم سال 2021 هم یک گوشی پیکسل دیگر تحت عنوان پیکسل 5A روانه بازار شود.
 
همچنین در فصل چهارم همان سال دو دستگاه دیگر با نام‌های “Raven” و “Oriole” به بازار عرضه خواهد شد. برخی از تحلیلگران تصور می‌کنند که این گوشی‌ها متعلق به سری پیکسل 6 باشد.. گوگل به تازگی از عرضه دو گوشی دیگر هم خبر داده است که این دو گوشی “Pixel 4A 5G” و “Pixel 5” نام دارد که در کنار “Pixel 4A” روانه بازار می‌شود.
 

بر اساس اعلام رسمی شرکت گوگل، قرار است که دستگاه‌ها در فصل پاییز روانه بازار شود ولی احتمال می‌رود که زمان دقیق عرضه در ماه اکتبر باشد. گوگل پیش از این اعلام کرده بود که دارد روی فناوری‌های جدید از جمله فناوری تاشو کار می‌کند. این شرکت در تلاش است که با سایر برندهای معتبر مانند سامسونگ و هواوی وارد رقابت شود و محصولات خودش را به صورت کاملاً جدی در بازار مطرح کند.
 
بسیاری از تحلیلگران و علاقمندان به شرکت گوگل بعد از انتشار خبر تولید گوشی تاشو توسط گوگل چندان تعجب نکردند؛ چون مشخص بود که گوگل در اندیشه چنین تلفن هوشمندی است. گوگل تلاش کرده است که این گوشی نسبت به مدل‌های مشابه مربوط به شرکت‌های دیگر بهتر و ظریف‌تر باشد و نقاط ضعف کمتری داشته باشد.
کد مطلب: 61954
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام