۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۵

کاهش استفاده از وی‌پی‌ان توسط سازمان‌ها در پی شیوع کرونا

ایتنا- با افزایش دورکاری نیروهای سازمان‌های مختلف، تقاضا برای سرویس‌های وی‌پی‌ان شرکتی از کمپانی‌هایی نظیر Cogent Communications در پس کاهش نیاز به فضای دفتر تجاری کم شده است.
کاهش استفاده از وی‌پی‌ان توسط سازمان‌ها در پی شیوع کرونا
با افزایش دورکاری نیروهای سازمان‌های مختلف، تقاضا برای سرویس‌های وی‌پی‌ان شرکتی از کمپانی‌هایی نظیر Cogent Communications در پس کاهش نیاز به فضای دفتر تجاری کم شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، گزارش‌های به‌دست‌آمده از Fierce Telecom حاکی از آن است که دیوید شافر به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی کمپانی Cogent Communications به هنگام رونمایی ا نتایج درآمد سه‌ماهه دوم سال در رابطه با کاهش استفاده از وی‌پی‌ان توسط شرکت‌ها ابزار نگرانی کرد.
 
با افزایش دورکاری کارمندان سازمان‌ها تقاضا برای وی‌پی‌ان‌ های سازمانی در سه‌ماهه دوم سال کاهش چشم‌گیری داشته است. بیشتر مشتریان Cogent Communications در ساختمان‌های بزرگ چند شرکتی مستقر شده‌اند و این کمپانی هشدار داد که مشتریان سازمانی این شرکت به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا شما این موقعیت‌های مکانی را کاهش داده‌اند.
 
 
 
به‌این‌ترتیب درآمد Cogent Communications از فروش وی‌پی‌ان ها نسبت به شش ماه قبل نصف شده است و شافر بر این باور است که این امر موفقتی است. با بهبود شرایط جهانی و بازگشایی سازمان‌ها و کسب‌وکارها، تقاضا برای وی‌پی‌ان به‌منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی افزایش خواهد یافت.
 
علاوه بر این گزارش‌های یادشده حاکی از آن است که تصمیم‌گیری برای خرید وی‌پی‌ان به دلیل بار مالی زیادی که برای کمپانی‌ها دارد در دوران شیوع ویروس کرونا کاهش ‌یافته است و همین امر موجب کاهش فروش سرویس‌های وی‌پی‌ان شرکت‌های مختلف شده است.

اگرچه درآمدهای Cogent Communications برای الهام گیری در رابطه با سازوکار مالی کمپانی‌های وی‌پی‌ان در سه ماه دوم سال جاری میلادی مناسب است اما با اطمینان خاطر می‌توان اظهار کرد که با همه‌گیری ویروس کرونا و دورکاری افراد، تقاضا برای خرید وی‌پی‌ان‌های شرکتی از سایر کمپانی‌های فعال در این زمینه نیز کاهش پیدا کرده است.
 
کد مطلب: 61941
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام