۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲

عرضه نرم‌افزاری جدید برای دانلود نرم‌افزارهای اندروید برای ویندوز 10

ایتنا- در رخداد Unpacked سامسونگ اعلام شد که کاربران دستگاه‌های سامسونگ می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار Your Phone نرم‌افزارهای اندروید را روی ویندوز 10 اجرا کنند.
عرضه نرم‌افزاری جدید برای دانلود نرم‌افزارهای اندروید برای ویندوز 10
در رخداد Unpacked شرکت سامسونگ اعلام شد که کاربران دستگاه‌های سامسونگ می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار Your Phone نرم‌افزارهای اندروید را روی ویندوز 10 اجرا کنند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، نرم‌افزار Your Phone یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای سیستم عامل ویندوز 10 است که به کاربران اجازه می‌دهد تا همراه هوشمند خود را به‌صورت از راه دور به کامپیوتر شخصی خود متصل کرده و علاوه بر مشاهده اعلانات و تماس‌ها، به ارسال و دریافت پیام‌های متنی و تماس‌های تلفنی بپردازند.
 
به ‌این ‌ترتیب، شما به هنگام استفاده از کامپیوتر خود دیگر نیازی به خارج کردن همراه هوشمند از جیبتان و چک کردن پیام‌ها و تماس‌ها نخواهید داشت.
علاوه بر ای،ن امکان اجرای نرم‌افزار اندروید روی سیستم عامل ویندوز 10 قابلیت هیجان‌انگیزی است که این نرم‌افزار را بیش‌ از پیش مفید خواهد کرد.
 
 
 
این نرم‌افزار روی ویندوز 10 نصب نخواهد شد و به‌جای آن روی همراه هوشمندتان استریم می‌شود و به ‌این ‌ترتیب، تمامی تنظیمات نرم‌افزارها بدون تغییر باقی خواهند ماند.
همچنین به نظر می‌رسد که شما می‌توانید نرم‌افزارهای اندروید را روی منوی استارت و تسک‌بار ویندوز 10 خود پین کنید و دیگر نیازی به باز کردن نرم‌افزار Your Phone نخواهید داشت.
گفتنی است این قابلیت‌ها اگرچه بسیار کاربردی و مفید است، اما فعلا به تلفن‌های همراه سامسونگ محدود است.
 
علاوه بر این، از آنجا ‌که این ویژگی‌ها در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا رونمایی شد، این نگرانی وجود دارد که این قابلیت‌ها به این دستگاه رده بالا محدود باشد و برای سایر تلفن‌های همراه هوشمند برند سامسونگ عرضه نشود.
البته کارشناسان و رسانه ها امیدوارند که این گمانه‌زنی واقعیت نداشته باشد.
 
کد مطلب: 61936
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام