۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۷

افزایش امنیت کاربران در به‌روزرسانی‌های جدید کسپرسکی

ایتنا- کسپرسکی در آخرین نسل محصولات کامپیوترهای خانگی خود قابلیت‌های جدیدی را عرضه کرده است که به‌منظور حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران طراحی شده است.
افزایش امنیت کاربران در به‌روزرسانی‌های جدید کسپرسکی
کسپرسکی در آخرین نسل محصولات کامپیوترهای خانگی خود قابلیت‌های جدیدی را عرضه کرده است که به‌منظور حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران طراحی شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، کسپرسکی اظهار کرده است که 34 درصد از مشتریانش درگیر موقعیت‌هایی شده‌اند که در آن‌ها اطلاعات شخصی‌شان در اختیار افراد غیرخودی قرار گرفته است و به همین دلیل این کمپانی به‌منظور افزایش حریم خصوصی کاربران خود قابلیت‌های ویژه‌ای ارائه کرده است.
 
حفاظت حریم خصوصی کاربران به‌صورت آنلاین با وجود نرم‌افزاری ویژه به نام stalkerware که از قابلیت‌های پنهان خود برای دسترسی به اطلاعات خصوصی کاربران استفاده می‌کند، سخت‌تر شده است. اگرچه استفاده از این نرم‌افزار روی همراه‌های هوشمند رایج‌تر است اما می‌توان آن را روی کامپیوترهای خانگی نیز پیدا کرد. گفته می‌شود که شمار قربانیان این نرم‌افزار روی کامپیوترهای خانگی در سال 2019 به 37 هزار نفر رسیده است.
 
 
 
به همین منظور کمپانی کسپرسکی در بخش امنیت ابری برای ویندوز از قابلیت جدیدی به نام Account Check پرده برداشته است. این قابلیت به‌صورت خودکار به بررسی آدرس‌های ایمیل واردشده به‌منظور ورود به حساب‌های کاربری می‌پردازد. این امر موجب می‌شود که کاربران دیگر نیازی به ورود دستی آدرس‌های ایمیل‌ها به جهت بررسی صحت آن‌ها در این سرویس نداشته باشند. کاربران همچنین هم‌اکنون می‌توانند آدرس‌های ایمیل را به‌صورت دستی در فهرستی که دائما توسط Account Check بررسی می‌شود، وارد کنند.
 
علاوه بر این به‌منظور اطمینان از ایمن باقی ماندن اعتبارات واردشده در ویندوز، نسخه‌ای رایگان از نرم‌افزار مدیریت پسورد کسپرسکی به همراه آنتی‌ویروس و محصولات امینت اینترنتی این کمپانی عرضه می‌شود.
 
در پایان کسپرسکی قابلیت تشخیص و از بین بردن stalkerware در ویندوز را بهبود بخشیده است. این قابلیت به کاربران هشدار می‌دهد که stalkerware در کامپیوترشان شناسایی شده است و در صورت تمایل می‌توانند آن را حذف کنند.
 
کد مطلب: 61932
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام