۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

نسخه 5G همراه‌های هوشمند پیکسل 4a و پیکسل 5 رسمی شدند

ایتنا- گوگل به تازگی اظهار کرده است که قصد دارد تا نسخه 5G همراه‌های هوشمند پیکسل 4a و پیکسل 5 را در پاییز امسال به بازار عرضه کند.
نسخه 5G همراه‌های هوشمند پیکسل 4a و پیکسل 5 رسمی شدند
گوگل به تازگی اظهار کرده است که قصد دارد تا نسخه 5G همراه‌های هوشمند پیکسل 4a و پیکسل 5 را در پاییز امسال به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل به تازگی از تلفن همراه هوشمند پیکسل 4a رونمایی کرد و برخلاف سال‌های گذشته تنها یک نسخه از این همراه هوشمند در دسترسی است. جالب است که این نسخه تنها در یک اندازه و یک رنگ ساخته شده است و خبری از رنگ‌های فانتزی و نسخه XL نخواهد بود.
 
با این حال به نظر می رسد که گوگل قصد دارد تا در پاییز نسخه 5G این همراه هوشمند را به بازار عرضه کند. همچنین نسخه 5G همراه هوشمند پیکسل 5 نیز همزمان با این محصول عرضه خواهد شد. این دو تلفن همراه هوشمند با قیمت 499 به فروش خواهند رسید و یکی از ارزان‌ترین همراه‌های هوشمند  5G بازار خواهند بود.
 
 
 
برایان راکوسکی به عنوان معاون بخش سخت‌افزار گوگل در این رابطه اظهار کرد که ساختار 5G این دو محصول برپایه sub-6 است و تنها اطلاعاتی که درباره این همراه‌های هوشمند عرضه شده است همین است. به این ترتیب افرادی که مایل هستند نسخه 5G پیکسل 4a و پیکسل 5 را خریداری کنند باید تا پاییز صبر کنند.
 
با در نظر گرفتن محبوبیت بسیار بالای نسخه فعلی پیکسل 4a به قیمت 350 دلار می توان حدس زد که فروش نسخه 5G این همراه هوشمند با برچسب قیمتی 350 دلاری بسیار زیاد خواهد بود. راکوسکی اظهار کرده است که محدودیت رنگ و اندازه پیکسل 4a نقش موثری در کاهش قیمت این محصول داشته است و همچنین از آنجا که عرضه این دستگاه هوشمند به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، گوگل نمی‌توانست نسخه 5G آن را نیز همزمان با نسخه اصلی عرضه کند.
 
کمپانی گوگل توانسته است با بهره گیری از نرم‌افزارهای قوی خود، توان پردازشی دستگاه‌های مقرون به صرفه تر را به پرچم‌دارها نزدیک کند و به همین دلیل احتمال این وجود دارد که نسخه 5G همراه های هوشمند پیکسل 4a و پیکسل 5 با وجود قیمت پایینشان بتوانند مانند یک همراه هوشمند رده بالا عمل کنند.
 
کد مطلب: 61931
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام