۱
۰
plusresetminus
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

سرمایه گذاری میلیون دلاری گوگل در زمینه امنیت خانگی

ایتنا- کمپانی گوگل و ADT به جهت استفاده اسانتر کاربران از دستگاه‌های نست در خانه هایشان اعلام کردند که مشارکتی استراتژیک و بلند مدت را با یکدیگر آغاز کرده اند.
سرمایه گذاری میلیون دلاری گوگل در زمینه امنیت خانگی
کمپانی گوگل و ADT به جهت استفاده اسانتر کاربران از دستگاه های نست در خانه هایشان اعلام کردند که مشارکتی استراتژیک و بلند مدت را با یکدیگر آغاز کرده اند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، گوگل تحت قرارداد خود با کمپانی امنیت خانگی ADT که مسئول تامین امنیت میلیون‌ها خانه و کسب و کار کوچک آمریکایی است، دستگاه نست و فناوری‌های خود را به سیستم‌های این شرکت مجهز خواهد کرد.
 
در بخشی  از این همکاری شبکه 20 هزار نفری متخصصان و تکنیسین‌های ADT به نصب و فروش دستگاه‌هایی نظیر دوربین‌ها و هاب مکس نست می‌پردازند. دستگاه‌های نست گوگل که مبتنی بر قابلیت های یادگیری ماشینی این شرکت است در طی زمان توانایی امنیتی ADT را افزایش خواهند داد و به عنوان اصلی‌ترین محصول ارائه شده این شرکت تلقی خواهند شد.
 
 
 
هدف از انجام این همکاری کاهش ارائه هشدارهای غلط، افزایش روش‌های دریافت رخدادهای مشکوک و تشخیص بهتر حوادث احتمالی در درون و اطراف خانه است. مشتریان ADT نیز در طی این همکاری به Nest Aware دسترسی خواهند داشت و از ین طریق می‌توانند رخدادهای مهم خانه از قبیل هشدارهای مهم و حتی تاریخچه ضبط 30 روزه خود را  بررسی کنند.
 
در بخشی از این همکاری چند ساله بین این دو کمپانی آمده است که گوگل به منظور خرید سهام نوظهور Class B کمپانی ADT مبلغ 450 میلیون دلار هزینه خواهد کرد. به این ترتیب گوگل با پرداخت ای مبلغ 6.6 درصد از سهام این کمپانی امنیت خانگی را خریداری خواهد کرد.
 
متخصصان ADT  با شروع سال میلادی جدید برخی از دستگاه های گوگل نست را به مشتریان خود پیشنهاد خواهد داد و فرایند یکپارچگی این دو کمپانی  تا سال 2021 ادامه خواهد یافت. به صورت کلی همکاری میان گوگل و ADT موجب ایجاد پلتفرمی یکپارچه و امن می‌شود که هدف اصلی آن حفظ حریم خصوصی و آسوده خاطر بودن مشتریان است. 
 
کد مطلب: 61929
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
انگاری در آینده امنیت در حال سپرده شدن و تحت نظارت بودن غول های فضای مجازی خواهد بود!!! به عبارتی به نوعی ، عده ای در حال سرمایه گذاری در پروژه های امنیت عمومی دارند! و به معنای دیگر ، هر چه را داریم ، برای حفظ امنیت به آنان بسپاریم !!! ولی آیا اینان امین هستند!؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام