۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰

امکان بی‌صدا کردن همیشگی پیام‌های آزاردهنده در واتس‌اپ

ایتنا - احتمالاً پیام‌رسان واتس‌اپ به زودی این امکان را برای مخاطبان خود فراهم می‌کند که بتوانند چت‌های آزاردهنده را برای همیشه در حالت سکوت قرار دهند.
امکان بی‌صدا کردن همیشگی پیام‌های آزاردهنده در واتس‌اپ
بعضی مواقع وارد برخی از گروه‌های واتس‌اپ می‌شوید که هیچ مشارکتی در آن گروه‌ها ندارید ولی افرادی که در این گروه‌ها هستند همیشه با هم چت می‌کنند و صدای این چت‌ها شما را آزار می‌دهد. اکنون این پیام‌رسان قصد دارد مشکل را برای همیشه حل کند.
  
به گزارش ایتنا و به نقل از نکست‌وب، پیام‌رسان واتس‌اپ تصمیم دارد به کاربران و مخاطبان خودش این امکان را بدهد که برای همیشه از شر صدای آزاردهنده این گفتگوها راحت شوند. این پیام‌رسان معروف که به شرکت فیس‌بوک تعلق دارد، در حال آزمایش حالت «همیشه بی‌صدا» یا “Always Muted” برای چت‌ها است.
 
گفتنی است که این قابلیت هنوز در حال توسعه و پیشرفت است ولی احتمالاً به زودی جایگزین گزینه حالت بی‌صدای یک‌ساله که هم‌اکنون در واتس‌اپ وجود دارد خواهد شد. در حال حاضر پیام‌رسان واتس‌اپ به کاربران خود این اجازه و امکان را می‌دهد که چت‌های آزاردهنده را به مدت هشت ساعت، یک هفته یا یک سال در حالت بی‌صدا قرار دهند.
 امکان بی‌صدا کردن همیشگی پیام‌های آزاردهنده در واتس‌اپ

گزینه‌های بی‌صدا مربوط به زمانی است که حضور در یک گروه برای کاربر مهم است ولی تمایل ندارد که همه گفتگوها و اظهار نظرها را به صورت مداوم دنبال کند. این کاربر  در این مواقع می‌تواند گروه را در حال بی‌صدا قرار دهد و در مواقع حساس و حیاتی آن را روی حالت صدادار بگذارد.
 
به عنوان مثال برخی از آپراتمان‌ها، یک گروه واتس‌اپی دارند که اهالی ساختمان مدام در آن از همه چیز گلایه و شکایت دارند. به محض اینکه یک موضوع مطرح می‌شود، تمامی اهالی شروع به اظهار نظر می‌کنند ولی شما تمایلی به شرکت در این بحث‌ها ندارید. در این مواقع لازم نیست که گوشی را خاموش یا اینترنت را قطع کنید، کافی است آن گروه را در حالت بی‌صدای همیشگی قرار دهید.
کد مطلب: 61902
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام