کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هواوی میت xs بهترین گزینه همراه‌های هوشمند موجود در بازار

سايت خبری ايتنا , 18 مرداد 1399 ساعت 3:00

ایتنا- بسیاری از منتقدان بر این باورند که آسان بودن استفاده از هواوی میت Xs و نیز صفحه‌نمایش بزرگ‌تر این محصول آن را به بهترین تلفن همراه هوشمند تاشوی بازار تبدیل کرده است.


بسیاری از منتقدان بر این باورند که آسان بودن استفاده از هواوی میت Xs و نیز صفحه‌نمایش بزرگ‌تر این محصول آن را به بهترین تلفن همراه هوشمند تاشوی بازار تبدیل کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، تلفن همراه تاشوی هواوی میت Xs پس از عرضه در اوایل سال 2019 توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. عرضه این همراه هوشمند برای مدت‌ها به تأخیر افراد و بالاخره در نوامبر سال گذشته میلادی برای اولین بار در بازار چین عرضه شد.
 
در آن زمان بازار همراه‌های هوشمند تاشو چندان قوی نبود و رقیب زیادی برای میت Xs وجود نداشت. تنها رقبای این محصول در آن زمان Royole FlexPai و گلکسی فولد بودند که اولی بیشتر به یک طرح مفهومی لوکس شباهت داشت و دومی نیز در ابتدا با مشکلات زیادی به بازار عرضه شد.
اگرچه گلکسی فولد پس از رفع نقص‌ها توانست به‌عنوان یکی از رقبای اصلی هواوی در این زمینه عمل کند اما بدنه نه‌چندان ظریف این همراه هوشمند درنهایت نتوانست نیازی که از یک همراه هوشمند تاشو در ذهن مخاطبان شکل گرفته بود را برطرف کند.
 

 
 
در مقابل هواوی میت Xs با ظاهر فوق‌العاده زیبای خود دقیقا این توانست خلا سامسونگ در طراحی گلکسی فولد را پر کند و حتی نسخه به روز شده این محصول با واحد پردازشی جدید و دوام بیشتر موفقیت بسیار زیادی را در خارج از بازار چین به دست آورد. این همراه هوشمند برخلاف گلکسی فولد به سمت بیرون تا می‌شود و نتیجه آن امکان استفاده از نیمی از صفحه‌نمایش این محصول به‌عنوان یک همراه هوشمند عادی است.
 
علاوه بر این، با فشار دادن دکمه‌ای که دسترسی به آن بسیار آسان است، بخش پشتی صفحه‌نمایش از بدنه جدا می‌شود و کاربر می‌تواند آن را تا کند و به‌این‌ترتیب همراه هوشمند خود از یک دستگاه عادی به صفحه‌نمایشی مشابه با یک تبلت تبدیل می‌شود که کاربری‌های بسیار بیشتری دارد.
 
تغییر شکل آسان‌تر هواوی میت Xs موجب شده است که استفاده از این همراه هوشمند در مقایسه با سامسونگ گلکسی فولد، گلکسی زد فلیپ و موتو ریزر راحت‌تر باشد چراکه صفحه‌نمایش‌های این همراه هوشمند به سمن درون تا می‌شود و درنتیجه در بدنه خارجی صفحه‌نمایش کوچک‌تری خواهید داشت.
 
بنابراین هواوی میت Xs با بهره‌گیری از مزایایی از قبیل استفاده آسان‌تر و صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر نسبت به رقبای خود توانسته است به بهترین گزینه تاشوی موجود در بازار تبدیل شود. بااین‌حال این همراه هوشمند هنوز نواقصی دارد که شاید همراه‌های هوشمند بعدی این بازار نوظهور بتوانند آن‌ها را برطرف کنند.
 


کد مطلب: 61885

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61885/هواوی-میت-xs-بهترین-گزینه-همراه-های-هوشمند-موجود-بازار

ايتنا
  https://www.itna.ir