۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۰

شرکت LG گوشی 5G به بازار عرضه می‌کند

ایتنا- شرکت LG قصد دارد در اواخر سال جاری میلادی یک گوشی مقرون به صرفه مجهز به فناوری 5G به بازار عرضه کند.
شرکت LG گوشی 5G به بازار عرضه می‌کند
در حال حاضر شرکت‌های فعال در زمینه ساخت و تولید گوشی هوشمند دارند تلاش می‌کنند که گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری 5G خود را روانه بازار کنند. شرکت ال.جی دارد تلاش می‌کند که جزو اولین شرکت‌هایی باشد که چنین محصولی به بازار عرضه می‌کند. این شرکت دنبال تصاحب بازارهای آمریکا و کره جنوبی است.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از تلانگانا تودی، شرکت ال.جی، غول فناوری کره جنوبی است که قصد دارد یک گوشی مقرون به صرفه 5G روانه بازار کند. این گوشی با تمرکز بر بازارهای آمریکا و کره جنوبی تولید خواهد شد. تولید این گوشی با قیمت مناسب در راستای استراتژی تولیدکننده طراحی اصلی شرکت ال.جی صورت می‌گیرد.
 
شرکت‌های مختلفی دارند تلاش می‌کنند که در زمینه گوشی‌های هوشمند 5G پیشتاز باشند ولل شرکت ال.جی همیشه به دنبال این بوده است که جزو اولین شرکت‌هایی باشد که به یک فناوری دست پیدا می‌کند. این شرکت برای پیشتاز بودن در این زمینه، در پی همکاری نزدیک با تولیدکنندگان تراشه است تا بتواند قیمت گوشی خودش را مناسب و مقرون به صرفه کند.
 
شرکت LG در حال حاضر تلاش زیادی برای تصاحب بازارها انجام می‌دهد. این شرکت تصمیم دارد در اواخر سال جاری میلادی که با گوشی 5G مقرون به صرفه خودش بازار کره جنوبی و آمریکا را از آن خود کند.
 
قرار است در این گوشی از پلتفرم موبایل اسنپ دراگون 690 استفاده شود. شرکت ال.جی در اوایل سال جاری میلادی گوشی “LG Velvet 5G” را روانه بازار کرد. در این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 765G استفاده شده و یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده 5G به حساب می‌آید.
 
صفحه نمایش گوشی LG Velvet 5G 6.8 اینچی، وضوح آن  2460 x 1080،دوربین آن 48 مگاپیکسلی، دوربین جلوی آ« 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل آن اندروید 10 است. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت، رم آن 6 گیگابایت و باتری آن 4300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.
 
کد مطلب: 61875
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام