کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساخت شارژری با قابلیت شارژ کامل باتری در یک ربع

سايت خبری ايتنا , 14 مرداد 1399 ساعت 1:00

ایتنا- کمپانی iQOO از سریع‌ترین سیستم شارژ جهان با قدرت شارژ 100 درصدی باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در 15 دقیقه رونمایی کرد.


کمپانی iQOO از سریع‌ترین سیستم شارژ جهان با قدرت شارژ 100 درصدی باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در 15 دقیقه رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena، کمپانی iQOO از سیستم شارژ سریع خود با حداکثر توان 120 واتی رونمایی کرد. این کمپانی مدعی شده است که سیستم شارژ سریعی که ارائه کرده است قادر است تا یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی را در 15 دقیقه به 100 درصد برسد.
 
این رکورد در حالی به ثبت رسیده است که سیستم شارژ اوپو به‌عنوان رقیب اصلی این یک باتری 400 میلی‌آمپر ساعتی را در 20 دقیقه به شارژ کامل می‌رساند. خروجی شارژر سیستم یاد شده 20 ولت است و دو پمپ شارژ در درون همراه هوشمند این توان را به جریان 5 واتی تبدیل می‌کند. این در حالی است که سیستم شارژ سریع اوپو برای تبدیل توان 20 واتی شارژر به ورودی 10 واتی از سه پمپ شارژ استفاده می‌کند.

 

 
 
همان‌طور که گفته شد، این دو کمپانی برای رسیدن به یک هدف از دو رویکرد متفاوت استفاده می‌کنند اما درهرصورت نتیجه علمی هر دو تقریبا یکسان است و سیستم شارژری که ارائه می‌دهند از سرعت بسیار بالایی برخوردار است که تا به امروز در هیچ سیستم دیگری دیده نشده است.
 
کمپانی iQOO اظهار کرده است که اولین همراه هوشمند مجهز به این سیستم شارژ را در ماه اوت رونمایی خواهد کرد. برخی بر این باورند که همراه هوشمند iQOO 3 پرو از این سیستم شارژ بهره‌مند خواهد شد اما فهرست مشخصات افشا شده این دستگاه خبر از وجود سیستم شارژی 55 اوتی می‌دهد.
 


کد مطلب: 61861

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61861/ساخت-شارژری-قابلیت-شارژ-کامل-باتری-یک-ربع

ايتنا
  https://www.itna.ir