کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اتفاقی بسیار مهم و جدید در پیام‌رسان واتس‌اپ

سايت خبری ايتنا , 13 مرداد 1399 ساعت 14:48

ایتنا- احتمالاً پیام‌رسان واتس‌اپ به یک قابلیت مهم که همیشه به دنبال آن بودیم مجهز می‌شود. شاید به زودی بتوانیم با یک شماره، واتس‌اپ را روی دستگاه‌های مختلفی نصب کنیم.


در حال حاضر پیام‌رسان‌های مختلفی از جمله تلگرام، اسکایپ و مسنجر توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد که همه این پیام‌رسان‌ها به کاربران خود این امکان و اجازه را می‌دهند که پیام‌‎رسان را با یک شماره روی دستگاه‌های مختلفی نصب کنند.
این در حالی است که پیام‌رسان واتس‌اپ چنین قابلیتی ندارد؛ زیر شماره تلفن را به عنوان یک شناسه شخصی مانند کد ملی می‌شناسد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، این عملکرد واتس‌اپ در شناسایی شماره تلفن به عنوان شناسه شخصی باعث می‌شود که کاربران این پیام‌رسان محدود باشند و نتوانند با یک شماره واتس‌اپ را روی چند دستگاه نصب کنند.
البته نسخه دسکتاپ واتس‌اپ دیگر چنین محدودیتی ندارد. اگر شما چندین گوشی داشته باشید و بخواهید روی همه آن‌ها پیام‌های خود را دریافت کنید، به مشکل خواهید خورد.
 
احتمالاً به زودی خبرهای خوبی در مورد واتس‌اپ خواهیم شنید.
گزارش منابع آگاه نشان می‌دهد که واتس‌اپ می‌خواهد یک قابلیت مخفی در نسخه اندروید بتای اپلیکیشن خود قرار دهد. وقتی این قابلیت مخفی در نسخه بتا قرار گرفت، واتس‌اپ به کاربران اجازه می‌دهد که واتس‌اپ را با یک شماره روی چندین دستگاه نصب و راه اندازی کنند.

 

این قابلیت به نام « دستگاه‌های متصل » یا “Linked Devices” شناخته می‌شود.
نام این قابلیت نشان می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد که چندین دستگاه را به هم متصل و مرتبط کنند.
برخی از کاربران چندین گوشی دارند که با آن کار می‌کنند و تمایل دارند روی همه آن‌ها واتس‌اپ را با یک شماره نصب کنند؛ زیرا تمایل ندارند که مخاطبان خودشان را با چندین شماره واتس‎‌اپ سردرگم کنند.
 
هنوز مشخص نیست که این قابلیت واقعیت داشته باشد و همچنین معلوم نیست که چه زمانی این قابلیت روانه بازار می‌‎شود.
البته طبق گزارش منابع آگاه به نظر نمی‌رسد که زمان زیادی طول بکشد تا این قابلیت در اختیار کاربران قرار بگیرد.
 


کد مطلب: 61856

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61856/اتفاقی-بسیار-مهم-جدید-پیام-رسان-واتس-اپ

ايتنا
  https://www.itna.ir