کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محصولات مراقبت و زیبایی پوست : ضد آفتاب و کرم پودر

12 مرداد 1399 ساعت 14:05

میس و مستر فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر و دارای نشان تجارت الکترونیک از وزارت صنعت و معدن است که توجه به کیفیت را مسیر اصلی رشد خود قرار داده است.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



محصولات مراقبت و زیبایی پوست از مهم‌ترین محصولاتی هستند که در لیست خرید همه خانم‌هایی که برای سلامت و زیبایی خود اهمیت قائل‌اند، جای دارد. از آنجا که در خرید این محصولات کیفیت مهم است، لذا قویا توصیه می‌کنیم خرید خود را از فروشگاه‌های معتبری مانند میس و مستر انجام دهیم. در اینجا قصد داریم تا در مورد خرید دو محصول مهم، یعنی خرید ضد آفتاب میس و مستر و کرم‎ پودر اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

 

ضدآفتاب


همانطور که خود بهتر می‌دانید تماس مستقیم و طولانی مدت در برابر نور خورشید، نتیجه‌ای جز آسیب رسیدن به بافت پوست نخواهد داشت. این آسیب خود را به صورت آفتاب سوختگی و پیری زودرس نشان می‌دهد. بهترین راه مقابله با این مشکلات، استفاده از کرم ضد آفتاب است. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های ضد آفتاب‌ها به خوبی بیان شده است.
 

انواع ضدآفتاب


به طور کل دو نوع ضدآفتاب داریم: ضدآفتاب شیمیایی و ضدآفتاب فیزیکی.
مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده ضدآفتاب فیزیکی یا مینرال (mineral) دی‌اکسید تیتانیوم و اکسید روی است. این مواد در برابر خورشید همچون یک فیلتر عمل می‌کنند. به این معنا که برخورد نور خورشید به ضد آفتاب، باعث انعکاس آن می‌شود. به عبارتی این کرم های ضد آفتاب باعث پراکندگی و انحراف پرتوهای خطرناک خورشید می‌شوند.
جذب ضدآفتاب‌های شمیایی در لایه‌های بالایی پوست صورت می‌گیرد. مهم‌ترین ترکیبات ضدآفتاب‌های شمیایی عبارت است از: اکسی بنزن، آووبنزون، اکتیسالات و اکتینوکسات. ضدآفتاب‌های شیمیایی نور خورشید را جذب و آن را به گرما تبدیل می‌کنند.
 

مهم‌ترین شاخص کرم‌های ضدآفتاب


به طور کل، توجه به SPF ضدآفتاب‌ها از مهم‌ترین ملاک خرید این محصولات است. سعی کنید ضدآفتابی را انتخاب نمایید که SPF آن کمتر از 30 نباشد.
نکته‌ای که در اینجا قصد بیان آن را داریم این است که پوست شما بدون محافظ تنها 10 دقیقه می‌تواند بدون هیچ آسیبی در زیر نور خورشید دوام بیاورد.
حال سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که پوست همراه با ضدآفتاب، تا چه مدت می‌تواند زیر نور آفتاب قرار گیرد بدون آنکه مورد آسیب پرتوهای مضر خورشید قرار گیرد؟ جواب ساده است. اگر عدد SPF کرم ضدآفتاب خود را در 10 دقیقه ضرب نمایید، عددی که به دست می‌آید مدت زمانی است که اجازه قرار گرفتن زیر نور خورشید را دارید.
 

بهترین کرم‌های ضد آفتاب کدام است؟


بهترین ضدآفتاب‌های میس و مستر آن‌هایی‌ هستند که روی بسته‌بندی آنان واژه Board Spectrum لحاظ شده است. این بدان معناست که ضدآفتاب از پوست شما هم در برابر UVB و هم در برابر UVA محافظت می‌کند. UVB باعث آفتاب سوختگی می‌شود. UVA نیز منجر به آسیب به بافت پوست، پیری زودرس، چین و چروک و حتی سرطان پوست می‌گردد.
 

نکات مهم هنگام مصرف کرم ضد آفتاب

 
 
 
 
 

کرم‎پودر


کرم‎پودر از محبوب‌ترین و البته پرمصرف‌ترین محصولات مراقبت و زیبایی پوست است. کرم‌پودرها بر پایه امولسیون‌ها تولید می‌شوند و نیمه‌مایع‌اند. مهم‌ترین وظیفه آنان پوشانندگی تمامی عیوب صورت است که در عین طبیعی نشان دادن پوست، آن را بسیار درخشان، زیبا و بی‌نقص سازند. در ادامه قصد داریم تا همه نکاتی که هنگام خرید کرم پودر میس و مستر باید بدانید را شرح دهیم.
 

انواع کرم‌پودرها


فون مایع: یکی از انواع محصولات مراقبت و زیبایی پوست است که علاوه بر سهولت در استفاده، باعث پوشانندگی طبیعی و یکدست روی پوست می‌شود. بهتر است این محصول را به صورت نقطه نقطه روی قسمت‌های مختلف صورت خود زده و سپس با کمک بیوتی بلندر یا انگشت به طور کامل پخش نمایید تا کاملا جذب پوست شده و حالتی یکدست و طبیعی برای پوست شما به ارمغان بیاورد.

کرم‌پودر نیمه مایع: این نوع کرم‌پودرها، بیشتر برای پوست‌های خشک کاربرد دارند. بهتر است هنگام استفاده آن از یک اسفنج مرطوب کمک بگیرید. توصیه می‌کنیم بافت سبک این کرم‎پودر را انتخاب نمایید زیرا به راحتی جذب پوست می‌شود.

پن استیک: این نوع محصولات مراقبت و زیبایی پوست مناسب آن دسته از افرادی است که به دلیل جوش یا آکنه پوست سرخی دارند. بافت این نوع کرم، سنگین است. بنابراین، به راحتی می‌تواند معایب پوست را پوشش دهد.

 

ویژگی‌های بارز کرم‌پودرها


مهم‌ترین ویژگی یک کرم‎پودر خوب عبارت است از:  
سخن آخر
در هنگام خرید محصولات مراقبت و زیبایی پوست کیفیت حرف اول را می‌زند. به همین دلیل است که فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر را توصیه می‌کنیم. میس و مستر فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر و دارای نشان تجارت الکترونیک از وزارت صنعت و معدن است که توجه به کیفیت را مسیر اصلی رشد خود قرار داده است. در میس و مستر به دلیل انتخاب‌های متنوع پیش رو، مشاوره کاملا رایگان، تحویل سریع و به موقع محصول و قیمت‌هایی کاملا مناسب، لذت واقعی از خرید آنلاین را تجربه خواهید نمود.
 
 


کد مطلب: 61846

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61846/محصولات-مراقبت-زیبایی-پوست-ضد-آفتاب-کرم-پودر

ايتنا
  https://www.itna.ir