۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

شرکت بازی‌سازی کونامی یک کامپیوتر ویژه مخصوص بازی می‌سازد

ایتنا- کمپانی بازی‌سازی کونامی به‌تازگی از دو کامپیوتر گیمینگ جدید به همراه دو کیبورد و یک هدفون مختص این کار رونمایی کرد.
شرکت بازی‌سازی کونامی یک کامپیوتر ویژه مخصوص بازی می‌سازد
کمپانی بازی‌سازی کونامی به‌تازگی از دو کامپیوتر گیمینگ جدید به همراه دو کیبورد و یک هدفون مختص این کار رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی بازی‌سازی ژاپنی کونامی که خالق بازی‌های نظیر سری سایلنت هیل و متال گیرز است تصمیم گرفته است که به بازار بسیار شلوغ سخت‌افزار کامپیوترهای گیمینگ ورود کند. این کمپانی به‌تازگی از  سه کامپیوتر رده پایین تا رده‌بالا و نیز دو کیبورد و هدفون گیمینگ تحت برند « Arespear» رونمایی کرد.
 
این کامپیوترها در قسمت جلویی خود دارای صفحه نقره‌ای مشبک ویژه‌ای هستند که ظاهر این دستگاه‌ها را بسیار مدرن کرده‌اند. ارزان‌ترین مدل این سری Arespear C300 نام دارد که با پردازنده i5-9400F، پردازنده گرافیکی GTX 1650، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه اس اس دی به بازار عرضه می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل حدود 1750 دلار است.
 
 
 
نسخه رده‌بالای این سری که با قیمت 3200 دلاری به بازار عرضه می‌شود از یک پردازنده i7-9700 مجهز به سیستم خنک کننده آبی، یک پردازنده گرافیکی RTX 2070، 16 گیگابایت حافظه DDR4 و 512 گیگابایت حافظه اس اس دی و یک ترابایت حافظه جانبی بهره‌مند است.
 
علاوه بر این دو کیبورد K100F کامل و K100L کوچک نیز تحت برند Arespear عرضه شده‌اند که هردوی آن‌ها از کلیدهای غیر لمسی با نقطه بازگشت قابل تنظیم بهره‌مند هستند. همچنین هدفون H100 این کمپانی نیز با کیفیت و قدرت صدای بالا به بازار عرضه خواهد شد.
 
ورود به بازار پر ریسکی مثل سخت‌افزار گیمینگ برای کونامی خطر بسیار بزرگی است. بااین‌حال وجود طرفداران زیاد این کمپانی شاید توجیهی منطقی برای ساخت سخت‌افزاری با برند کونامی باشد. این محصولات جدید از ماه دسامبر در ژاپن عرضه خواهند شد و هنوز مشخص نیست که آیا به بازار آمریکا نیز راه پیدا خواهند کرد یا خیر.
 
کد مطلب: 61809
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام