کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه ویژه گوگل برای تهیه نرم‌افزار رایگان پشتیبان گیری برای iOS

سايت خبری ايتنا , 15 مرداد 1399 ساعت 4:00

ایتنا- نرم‌افزار جدید گوگل وان برای iOS به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌صورت خودکار از دستگاه خود پشتیبان تهیه کنند.


نرم‌افزار جدید گوگل وان برای iOS  به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌صورت خودکار از دستگاه خود پشتیبان تهیه کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، سال گذشته کمپانی گوگل پشتیبان گیری خودکار از دستگاه‌های اندرویدی را به برنامه عضویت این کمپانی به نام گوگل وان افزود. به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسید که گوگل قصد دارد تا در آینده‌ این قابلیت را به اندروید اضافه کند اما این کمپانی به‌تازگی اعلام کرد که ویژگی یاد شده را برای کاربران آیفون نیز عرضه خواهد کرد. علاوه بر این قابلیت پشتیبان گیری خودکار برای کاربران اندروید و آیفون رایگان خواهد بود.
 
به‌این‌ترتیب افرادی که برای دریافت عضویت اشتراک گوگل وان پول نپرداخته‌اند می‌توانند 15 گیگابایت حافظه ابری خود را بین جیمیل، درایو، فوتوز و پشتیبان‌های تلفن تقسیم کنند. این مقدار از حافظه ممکن است برای بسیاری از افراد کم باشد اما اگر شما از درایو و فوتوز استفاده نمی‌کنید می‌توانید فضای استفاده نشده آن‌ها را به پشتیبان‌ها اختصاص بدهید.
 

 
 
کاربران آیفون نیز می‌توانند از طریق نرم‌افزار گوگل وان جدیدی که به ذخیره‌سازی تصاویر، ویدیوها، مخاطبان و رخدادهای تقویم آن‌ها می‌پردازد به‌صورت خودکار از دستگاه خود پشتیبان بگیرند. البته ازآنجایی‌که در حال حاضر قابلیت‌های مرتبط با پشتیبان گیری در آیفون بسیار زیاد است پس این احتمال وجود دارد که این ویژگی جدید آیفون چندان مورد استقبال قرار نگیرد.
 
بااین‌حال این قابلیت بیش‌تر از همه برای افرادی مفید است که با پرداخت 2 دلار در ماه اشتراک پایه گوگل وان را با حافظه 100 گیگابایتی خریداری می‌کنند و پشتیبان‌های درایو، فوتوز و تلفن همراه خود را به‌راحتی در آن ذخیره می‌کنند. بااین‌حال شما حتی بدون خرید اشتراک هم می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.
 
علاوه بر این نرم‌افزار جدید گوگل وان برای iOS شامل بخشی برای مدیریت حافظه نیز هست که پاک کردن اطلاعات مختلفی که حافظه‌تان را از بین می‌برد را آسان‌تر می‌کند. این قابلیت در حال حاضر به‌صورت تحت وب فعال است اما ازآنجایی‌که این روزها اتکای ما به موبایل بسیار بیشتر شده است، عرضه این قابلیت به‌صورت نرم‌افزار موبایل ایده هوشمندانه‌تری است.
 


کد مطلب: 61808

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/61808/برنامه-ویژه-گوگل-تهیه-نرم-افزار-رایگان-پشتیبان-گیری-ios

ايتنا
  https://www.itna.ir